[Xbox360]Welk stuurtje

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 11:54
Ik ben eigenlijk een beetje aan het kijken naar een stuur voor de 360. Nu ben ik verschillende modellen tegengekomen maar weet nu eigenlijk niet welke het beste is/wordt bevonden etc. Daarom vraag ik me nu af welke stuurtjes jullie voor de 360 hebben en hoe deze bevalt. En als het eventueel hier mag, waar je hem hebt aangeschaft. Want ben nu bij verscheidene winkels geweest en moet zeggen dat ik het een beetje vindt tegenvallen dat ze zo goed als geen sturen verkopen.

Alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:23
heb zelf geen stuur maar ik vind wireless racing wheel wel strak (is dan wel niet echt wireless stroom en snoer van gas naar stuur) tenminste dat hoorde ik... geloof dat de prijs ook iets aan de hoge kant is, maar ik weet niet hoeveel je ervoor over hebt en hoeveel race spellen je speelt natuurlijk.

ps: ga eens naar de mediamarkt daar hebben ze eigenlijk altijd wel stuurtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ben zojuist hier naar de mediamarkt geweest en hadden ze voor de 360 maar 1 stuurtje wat maar weinig was eigenlijk :) Ken dat stuur wat je bedoeld wel maar wil eigenlijk wel stuur met versnellingspook/flippers. Wat ik er maximaal voor wil uitgeven is ongeveer 130euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-10 17:27

Piggen

Lekker bakkie

Dat wireless stuur komt wel erg goed uit de reviews: [google=xbox 360 wireless racing wheel review].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Heb effe zitten zoeken en deze ziet er wel goed uit. Iemand ervaringen hiermee ? Of weet een review te vinden ?: Logitech The FX Racing Wheel

[edit] heeft volgens mijn geen versnellingspook. Plaats op wekamp wel maar zal wel niet kloppen. :( [/edit[

[ Voor 28% gewijzigd door clonedonkey op 04-12-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Kwestie van zelf even reviews opzoeken en de keuze maken. Indien je er echt niet uitkomt kan je het grote Xbox360 topic proberen, maar dan moet je wel aangeven welke stuurtjes je op het oog hebt en waarom :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.