Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WebDesigners] Waar vind je nou goede designers

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

Jrz

––––––––––––

Topicstarter
Ik ben een project bezig samen met nog wat mensen, en wij willen een leuk webdesigntje hebben. Ons eigen brouwsel is niet mooi genoeg vinden we.
We hebben ons rotgezocht op google en via-via, maar komen eigenlijk telkens weer uit op van die crappy webdesign bureau's waarbij je zoiets hebt van "Nou, ik kan beter gewoon een txt filetje online gooien" of juist hele dure bureau's.

Waar vinden jullie webdesigners?

(design wat wij nodig hebben is voor een RTS/RPG game)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:11
Jrz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:29:
Ik ben een project bezig samen met nog wat mensen, en wij willen een leuk webdesigntje hebben. Ons eigen brouwsel is niet mooi genoeg vinden we.
We hebben ons rotgezocht op google en via-via, maar komen eigenlijk telkens weer uit op van die crappy webdesign bureau's waarbij je zoiets hebt van "Nou, ik kan beter gewoon een txt filetje online gooien" of juist hele dure bureau's.

Waar vinden jullie webdesigners?

(design wat wij nodig hebben is voor een RTS/RPG game)
Hoeveel geld heb je er voor over? Er zijn er genoeg, ze zijn alleen niet goedkoop.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 18:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik hoef ze niet te zoeken. Ik ben er zelf een 8)

Maargoed. Op dit moment heb ik het druk, dus aan mij zal je helaas niet veel hebben ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

orillion schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:39:
[...]

Hoeveel geld heb je er voor over? Er zijn er genoeg, ze zijn alleen niet goedkoop.
Nee, idd. Een beetje goed webdesign bedrijf met daarbij bijv functionaliteit van scratch met backend kost al gauw 5000 euro, maar dan spreek ik ook over een webshop met daarbij allerlei modules :P

Het ligt eraan wat je wilt namelijk. Zoek je een ontwerp speciaal voor RPG, en moet daarbij de designer zelf z'n content voor jou maken of wil je dat hij alleen de site doet? Moet er een fora bij, of moet het allemaal nieuw zijn.

Allerlei kleine dingetjes waarmee rekening gehouden worden moet. Anders win je eerst wat info in bij verschillende webdesigners, mailtje sturen kan toch geen kwaad? :>
en anders klik je even op die link waarnaar mijn website staat enzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 19:42 ]

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

Jrz

––––––––––––

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:41:
[...]

Nee, idd. Een beetje goed webdesign bedrijf met daarbij bijv functionaliteit van scratch met backend kost al gauw 5000 euro, maar dan spreek ik ook over een webshop met daarbij allerlei modules :P

Het ligt eraan wat je wilt namelijk. Zoek je een ontwerp speciaal voor RPG, en moet daarbij de designer zelf z'n content voor jou maken of wil je dat hij alleen de site doet? Moet er een fora bij, of moet het allemaal nieuw zijn.

Allerlei kleine dingetjes waarmee rekening gehouden worden moet. Anders win je eerst wat info in bij verschillende webdesigners, mailtje sturen kan toch geen kwaad? :>
en anders klik je even op die link waarnaar mijn website staat enzo :P
Nou, we hebben eigenlijk 'alleen maar' een template nodig :) Alle pagina's en forums enzo kunnen we zelf maken, dat is geen probleem.

Probleem is meer het ontwerp gedeelte ervan. We hebben wel artwork en kleurstelling enzo, maar geen van ons is erg handig in echt ontwerp zegmaar 8)7

Ik vind het zo ongelovelijk knap van sommige mensen dat ze in zo'n supermooi design kunnen maken _/-\o_

Ons budget is rond de 1000 euro. Maar wat we allemaal gezien hebben zijn standaard joomla templates / sites uit het jaar '90 zegmaar :(

Ik denk dat we ook meer naar een normale DTPer moeten zoeken dan een webdesigner.

Een layout + wat boxjes / buttons / enz is eigenlijk alles wat we willen.
Zerora schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:41:
Ik hoef ze niet te zoeken. Ik ben er zelf een 8)

Maargoed. Op dit moment heb ik het druk, dus aan mij zal je helaas niet veel hebben ;)
Jammer :) PS waarom zijn veel sites van designers altijd under construction? :9

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Alles leuk en aardig, maar werving is niet toegestaan hier ;)

Het algemeen beleid #spam

[ Voor 31% gewijzigd door André op 04-12-2007 19:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.