Ik heb sinds kort een nieuw scherm, een Samsung SyncMaster 226BW. Op de een of andere manier is het nu 'ineens' niet meer mogelijk om met Windows Media Player of met PowerDvD films / videobeelden te bekijken (dit werkte wel gewoon -- ook even met de nieuwe LCD), heeft iemand enig idee waarom dit vreemde gedrag zich voordoet? Ik heb wel gewoon geluid maar geen beeld (zowel AVI als VOB bestanden worden ineens niet meer getoond).... help?
Download eens VLC en kijk of het daarmee werkt. Zo ja, dan heb je een codec probleem.
Kijk anders eens of je er niet nog een tweede monitor is 'ingeschakeld' (bij configscherm -> beeldscherm) en of dat je videokaart deze ook aanstuurt. Moet je bij geavanceerd veranderen (bij NVidia heet dit nView, bij Ati weet ik het niet).
Kijk anders eens of je er niet nog een tweede monitor is 'ingeschakeld' (bij configscherm -> beeldscherm) en of dat je videokaart deze ook aanstuurt. Moet je bij geavanceerd veranderen (bij NVidia heet dit nView, bij Ati weet ik het niet).
Verwijderd
Het lijkt er inderdaad op dat de overlay op een ander scherm geactiveerd staat ipv het scherm via welke je aan het kijken bent.
misschien deze op de andere poort van de videokaart aangesloten dat je daarom anders instellingen hebt?
Hier staat wat
Bedankt voor de reactie het bleek inderdaad te maken te hebben met de aansturing van het tweede scherm. Deze heb ik uitgezet en nu werkt alles weer, top bedankt voor de reacties