Software voor Showcenter-200 / Netwerk Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.092 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Topicstarter
Ik heb een showcenter 200 van pinnacle op de kop weten te tikken. Maar helaas werkt de software van Pinnacle zelf niet onder Vista. Nu kan je zoals op de website staat van pinnacle windows media player gebruiken om je muziek en films te streamen, maar dit bevalt me helemaal niet!

Na zelf wat onderzoek gedaan te hebben kwam ik andere software tegen die deze taken ook op zich kan nemen zoals:

Swisscenter en TVersity maar ook Openshowcenter (helaas al meer dan 2 jaar geen updates meer)

Ook heb ik mensen horen praten (zien schrijven) over dingen als uitzending gemist en dat soort dingen die in vergelijkbare software zou zitten.

Helaas ben ik niet verder gekomen dan deze programma's en hoop ik dat jullie er wel meer weten die ook goed werken. Over het algemeen is deze software niet afhankelijk van bijv een showcenter 200, maar werkt het ook met een xbox360, ps3 en apperaten van Kiss, Dlink etc.

Ik hoop hierbij jullie ervaringen te lezen. Zelf werk ik met Vista Ultimate 64.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Verwijderd

Google maar eens op oxyl box, lijkt duits, maar kan eenmaal ginstalleerd ook zo op engels gezet worden.

Deze gebruik ik en voldoet goed, of die op vista draaid weet ik niet maar windows 2003 server gaat goed.,

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:03:
Google maar eens op oxyl box, lijkt duits, maar kan eenmaal ginstalleerd ook zo op engels gezet worden.

Deze gebruik ik en voldoet goed, of die op vista draaid weet ik niet maar windows 2003 server gaat goed.,
Oke en wat kan je er allemaal mee want de site is helemaal duits...

• Centropy
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Topicstarter
Centropy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:10:
[...]

Oke en wat kan je er allemaal mee want de site is helemaal duits...
Umz heb al met bablefish gedaan maar vind hier niet echt hele intressante pluggins zoals uitzending gemist etc..