Ik zit met een pc die hangt voor het boot scherm. Beide lampjes branden ( hdd en power ) continu.
Toen ik deze pc te maken kreeg deed hij helemaal niets. Hij was na een jaar 24/7 gedraait te hebben uit gevallen, en sindsdien niet meer aangegaan. Ik heb de voeding vervangen waarna hij weer aan ging. Lampje ging branden, harddisk hoorde ik opspinnen, koelers bewegen, maar ik juichte helaas te vroeg.
Tijdens de boot gaf hij 1 lange piep, elke x opnieuw dezelfde lange piep. Dit vertelde mij dat het geheugen niet in orde zou zijn, en toen ik het reepje opnieuw wilde monteren viel mij iets op. Het geheugenreepje stonk?

verbrand plastic lucht zegmaar. Vanaf zowel het moederbord als het geheugen was de lucht duidelijk te ruiken. Sindsdien krijg ik niets anders meer uit het bord dan de lange piep, met ( ander ) geheugen, en met een andere voeding, zelfde verhaal.
Wat denken jullie? Is dit moederbord en de bijbehorende geheugensloten overleden? Zou erg zonde zijn na de aanschaf van een voeding natuurlijk.