Hey,
Ik heb al een tijdje een nieuwe systeem maar ik kom er nu niet echt meer uit. Sinds ik de pc heb heb ik geluid problemen. Als ik nu gewoon normaal aan het msnen ben of me mails aant kijken dan is er allemala niks aan de hand.
Maaar als ik nu aan het quickparren ben en een 4gb bestand wil uitpakken dan begint mijn geluid te happeren en het klinkt niet
Wat ik al heb gedaan
1. Vista opnieuw geinstalleerd ( na vele pogingen van drivers )
2. Bios update
3. Vele drivers al geprobeerd
4. En gezocht op internet maar niet echt iets gevonden
Mijn systeem bestaat uit
AMD 6000x2
M2Ne SLI
3xhd`s 1x 80gb voor windows 2x500gb in Raid 0
8600 GTS
Geinstalleerde drivers zijn
nforce_winvista32_15.01_international
RAIDnVDIA116_Vista ( was te proberen waard
)
en de recente audio en nvidea drivers voor me 3d kaart maar kan zo niet zegge welke
Verder kan ik ook geen Cool 'n Quit drivers vinden voor vista. ( heb ook geprobeert zonder Cool 'n Quit )
*Nog vergeten te melden: Muziek happerd na ongeveer 10min altijd een heel klein beetje. Als je het weet merk je het anders hoor je het bijna niet
Ik heb al een tijdje een nieuwe systeem maar ik kom er nu niet echt meer uit. Sinds ik de pc heb heb ik geluid problemen. Als ik nu gewoon normaal aan het msnen ben of me mails aant kijken dan is er allemala niks aan de hand.
Maaar als ik nu aan het quickparren ben en een 4gb bestand wil uitpakken dan begint mijn geluid te happeren en het klinkt niet
Wat ik al heb gedaan
1. Vista opnieuw geinstalleerd ( na vele pogingen van drivers )
2. Bios update
3. Vele drivers al geprobeerd
4. En gezocht op internet maar niet echt iets gevonden
Mijn systeem bestaat uit
AMD 6000x2
M2Ne SLI
3xhd`s 1x 80gb voor windows 2x500gb in Raid 0
8600 GTS
Geinstalleerde drivers zijn
nforce_winvista32_15.01_international
RAIDnVDIA116_Vista ( was te proberen waard
en de recente audio en nvidea drivers voor me 3d kaart maar kan zo niet zegge welke
Verder kan ik ook geen Cool 'n Quit drivers vinden voor vista. ( heb ook geprobeert zonder Cool 'n Quit )
*Nog vergeten te melden: Muziek happerd na ongeveer 10min altijd een heel klein beetje. Als je het weet merk je het anders hoor je het bijna niet
[ Voor 6% gewijzigd door Killertjuh op 05-12-2007 16:47 ]