[XP64 + SB600] Haperende muis met ATI SB600

Pagina: 1
Acties:

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:02

Jrz

––––––––––––

Topicstarter
Lieve mensen,

Ik wordt ondertussen gek :( Ik heb een ASrock FULLHD met een Q6600 en 4GB ram. Lekker bakkie :) Maar nu heb ik het volgende probleem:

Afentoe 'hapert' mn muis eventjes. Vooral bij van window switchen. Ik heb de catalyst drivers enzo geinstalleerd, ookal weet ik niet of dat wel goed gaat, want alle apparaten staan nog op de microsoft standaard namen, behalve de ATI SMBus.

Het is vreselijk irritant in elk geval. En ik weet niet goed waar ik moet zoeken. Ik heb DMA nagekeken (hdd staat in legacy mode op de sata controller, die zou ik graag op AHCI willen zetten, maar dan krijg ik een bluescreen tijdens opstarten..)

Als ik vanuit een andere computer files op mijn hardeschijf zet via het netwerk, dan is mn muis helemaal niet te harden, en gaat hij van eens in de 10 a 20 seconden haperen naar een grote haperzooi.

Heb ik iets fout gedaan met de chipset drivers? Hoe kan ik checken of de ATI drivers erop staan?

Oh ja! Ik heb 1 BSOD gehad die te maken had met USB. Dat was toen ik van of naar hibernate ging, en mn usbhub (monitor) aan of uit deed.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)