[Vista] Locatie tijdelijke DVD-images

Pagina: 1
Acties:

• JoppeA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:08
Beste mensen,
Ik probeerde gisteren tot 2 keer toe een DVD te branden, door gebruik te maken van de standaard brandfunctie in Windows Vista ( Home Premium ). Dit ging echter fout, door een krasje op de DVD, nu is dit niet mijn probleem.
Het probleem is, dat, toen het bij het branden fout ging het hele systeem hing.
Ik moest rebooten om weer wat reactie te krijgen van mijn computer. Echter, door het zomaar rebooten tijdens het brandproces, heeft windows het proces niet goed af kunnen maken, waardoor de tijdelijke image van de te branden DVD niet verwijderd is. Hierdoor heb ik nu ergens op mijn harde schijf rond de 9 GB aan niet-verwijderde images staan. Ik heb gezocht met de search, google gebruikt, maar ik heb niets gevonden.
Dus de vraag aan jullie is, of één van jullie enig idee heeft waar ik deze tijdelijke image-bestanden kan vinden, zodat ik ze kan verwijderen.

Alvast bedankt

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Misschien in je Temp map ? Meestal wordt deze gebruikt voor dit soort zaken. Het kan trouwens geen kwaad deze map eens gewoon leeg te gooien.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
idd, en anders kun je ook zoeken op grote mappen :)

of grote bestanden :)

you had me at EHLO

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02 17:21
Ik zou zeggen: zoek eens op alle bestanden die vandaag gewijzigd zijn.

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Download anders een programma'tje als TreeSize, dan kan je precies zien welke mappen veel ruimte innemen

• JoppeA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:08
Aan zoeken op gewijzigde datum had ik nog niet gedacht, maar, dit werkte wel! Ik heb beide bestanden gevonden en verwijderd, ze stonden inderdaad ergens verstopt in de temp map, iedereen bedankt voor de snelle reacties. :)

Groeten
Pagina: 1