Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Nope, gaat niet werken. Er worden geen drivers meer voor gemaakt. Volgens mij heb je een FX (5) serie of hoger nodig. Hoof tijd voor een nieuw kaartje, al betwijvel ik het of Vista lekker zal draaien op een systeem waar nog een GF2 in zou zitten
* GENETX had dit kaartje ooit, lang geleden, in een Athlon XP 1800+, 512MB en zou Vista daar iig neit op willen adviseren...
* GENETX had dit kaartje ooit, lang geleden, in een Athlon XP 1800+, 512MB en zou Vista daar iig neit op willen adviseren...
Ik geloof dat Vista pas ondersteund wordt vanaf Nvidia Geforce 5200FX
** Vista drivers mini-FAQ + beleid **
Topics over Vista support zijn niet verboden, maar je mag toch echt een beetje meer eigen inzet doen dan dit. Sowieso meld je niet of het om 32b danwel 64b gaat, en dat je de grafische kaart "niet eventjes zomaar" kan testen is maar de vraag. Overigens heeft Microsoft gewoon een HCL voor de verschillende Windows versies, zo ook Vista.
Topics over Vista support zijn niet verboden, maar je mag toch echt een beetje meer eigen inzet doen dan dit. Sowieso meld je niet of het om 32b danwel 64b gaat, en dat je de grafische kaart "niet eventjes zomaar" kan testen is maar de vraag. Overigens heeft Microsoft gewoon een HCL voor de verschillende Windows versies, zo ook Vista.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()