Ik heb sinds een tijdje een nieuwe laptop (Acer 5630), waar standaard Windows Vista Home Premium opstaat. Ook staat er Windows Media Center op, wat ik de laatste paar dagen een beetje wou uitproberen.
Nu zit ik echter met het volgende probleem:
Muziek e.d. wordt prima herkent, en kan ook zonder problemen worden afgespeelt. Wanneer ik echter naar de map ga waar m'n films zouden moeten staan, zie ik de submappen wel, maar er staan geen bestanden in volgens Windows Media Center.
Ik heb reeds een Vista Codec Pack, en heb ook oplossingen geprobeerd uit dit topic, waarin o.a. en register-edit staat van 'ShowGallery; Play >> ShowGallery; Gallery'.
Iemand enig idee? Bedankt alvast!
Nu zit ik echter met het volgende probleem:
Muziek e.d. wordt prima herkent, en kan ook zonder problemen worden afgespeelt. Wanneer ik echter naar de map ga waar m'n films zouden moeten staan, zie ik de submappen wel, maar er staan geen bestanden in volgens Windows Media Center.
Ik heb reeds een Vista Codec Pack, en heb ook oplossingen geprobeerd uit dit topic, waarin o.a. en register-edit staat van 'ShowGallery; Play >> ShowGallery; Gallery'.
Iemand enig idee? Bedankt alvast!
[ Voor 3% gewijzigd door JoostTheHost op 05-12-2007 12:44 ]