Toon posts:

Foutmelding reboot and select proper Boot device or Insert b

Pagina: 1
Acties:
  • 2.020 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Foutmelding: reboot and select proper Boot device or Insert boot Media in selected Bood device and press a key

Ik heb er 1gb werkgeheugen bijgekocht. En als ik deze erin zet dan krijg ik deze foutmelding reboot and select proper Boot device or Insert boot. En bij de bios dan ziettie de HD niet meer. Bij 512mb wat er altijd in zat dan ziettie de HD wel. Heb er ook al nog een kaartje van 512mb bij ingehad, en toen deedtie ook niet.

WIe weet hier een oplossing voor??

B.V.D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 18:56 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je niets losgetrokken in je PC?

Sorry, maar mijn glazen bol is wat mistig dus veel meer info over je PC en wat je al geprobeerd hebt, wordt op prijs gesteld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-03 02:30

M2M

medicijnman

stekkertjes van alle schijven e.d. er terug in, bios resetten (zie moederbordboekkie), in de bios de windows disk aanvinken als bootdisk #1 en klaar is kees...

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Okee ga het is proberen.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet vinden hoe ik de bios moet resseten.

Moederbord: P5GD1 - VM
Nu heb ik 512mb ram, maar dat moet 1,5gb ram worden.

Wie weet het?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:21:
Ik kan niet vinden hoe ik de bios moet resseten.

Moederbord: P5GD1 - VM
Nu heb ik 512mb ram, maar dat moet 1,5gb ram worden.

Wie weet het?
Heb je P5GD1 al door Google gegooid? Daarna de site van de fabrikant bezocht? Daar de handleiding gelezen?

Gaarne iets meer moeite; het lijkt me geen probleem om een BIOS-reset uit te voeren aan de hand van de handleiding of algemene "bios reset instructions" op internet.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2007 17:24 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan, Maar snapte niet wat van die handleiding.
de link van de handleiding http://dlsvr02.asus.com/p...GD1-VM/e1881_p5gd1-vm.pdf

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe verwacht je in vredesnaam dat wij je helpen met die handleiding als je niet zegt exact *wat* je er niet aan snapte? :o

Jouw probleem lijkt erop dat je je grote vragen (bijv "hoe reset ik de BIOS?"), die niet 1-2-3 te beantwoorden zijn, niet opsplitst in kleinere vragen (denk aan: "wat zijn synoniemen voor het resetten van BIOS?" "hoe wordt doorgaans een BIOS gereset?" "wat lees ik in deze handleiding dat misschien iets in die richting zou kunnen doen?") en dat je als je termen tegenkomt die je niet snapt, je gelijk in paniek schiet of een vraag hier stelt.

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Haal even diep adem en pak je probleem logisch aan. Zoek termen op die je niet kent (en let daarbij op synoniemen). Lees ook even wat achtergrondinformatie, zoals reviews van je moederbord, de FAQ van dit subforum enz. Dan kom je een stuk verder. En als je er echt niet uitkomt kun je een veel betere topicstart dan deze neerzetten om hulp te vragen. Misschien dat wij je dan zelfs nog kunnen helpen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.