Toon posts:

Spa 2100 aansluiten netwerk UPC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe sluit ik mijn Spa 2100 ( sipura ) aan op het netwerk van UPC

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Welkom op GoT

Je topic is qua informatie een beetje mager...
Misschien kan je vertellen wat je gedaan hebt en wat niet werkt ?

Waar je in ieder geval mee kan beginnen:

- handleiding lezen
- contact op nemen met UPC

Eerst het probleem, dan de oplossing

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je uberhaupt een VOIP-gateway draaien? Want dat is ongeveer het eerste plaatje wat ik tegenkom op de pagina van de fabrikant...

Voor de rest eens met ^

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2007 16:07 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
ja via Budget phone house mijn Engels is niet zo goed voor handleiding Router Spa 2100

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:09:
ja via Budget phone house mijn Engels is niet zo goed voor handleiding Router Spa 2100
En je Nederlands niet zo goed voor forum |:(

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:09:
Misschien dat je je vraag kan stellen op http://www.upc.nl/service...w.upclive.nl&pos=helpdesk

Tweakers is een site voor de iets gevorderde computergebruiker. Als je iets niet snapt, is dat niet erg maar dan wel voorzien van alle stappen die je wel al hebt geprobeerd in redelijk duidelijke zinnen/grammatica.

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2007 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt heb een mailtje gestuurd naar UPC ... _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, ondersteunt UPC dit apparaat? Zo niet kun je natuurlijk niet veel verwachten van het antwoord.

Ja, ik heb een of ander vaag apparaat en ik kan zelf de handleiding niet lezen, hoe moet ik het aansluiten?

Hoe zou jij zelf op een dergelijke vraag reageren? Waarom zou dat van UPC anders zijn? Waarom neem je niet gewoon contact op met Sipura? Of zoek iemand in je kennissenkring die wel gewoon fatsoenlijk Engels kan lezen (imho basisvaardigheid voor mensen die online bezig zijn tegenwoordig)?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Misschien heb je iets aan de site www.chelloo.com Hier is erg veel informatie te vinden over UPC.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:13:
Misschien heb je iets aan de site www.chelloo.com Hier is erg veel informatie te vinden over UPC.
Leuk en wel, maar waarom zit iedereen hem naar UPC te sturen als z'n probleem is dat hij de handleiding van z'n Spa 2100 niet kan lezen? :X

Oslik blyat! Oslik!

• MAX3400

MAX3400

dion_b schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:32:
[...]

Leuk en wel, maar waarom zit iedereen hem naar UPC te sturen als z'n probleem is dat hij de handleiding van z'n Spa 2100 niet kan lezen? :X
Omdat het initieel niet al te veel zin heeft om een handleiding van de Spa te lezen/begrijpen als je er pas later achterkomt of het uberhaupt op het netwerk van UPC kan worden aangesloten?

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

UPC levert gewoon een internetverbinding, evenals iedere andere provider in NL. Alle devices die via een router op internet kunnen kun je gewoon aansluiten. Of dat nu een DEC PDP-11, een PC of een willekeurige embedded SIP device is. En reken maar dat ze evenals iedere andere provider in NL alleen maar apparatuur kunnen ondersteunen wat ze zelf leveren. Wil je iets anders aansluiten, prima, maar dan zul je toch echt zelf moeten weten hoe...

Dit is alsof je een inbouwkeuken hebt van Brugman keukens, je vervolgens naar de supermarkt gaat en daar spullen voor een ratatouille koopt en omdat je het recept niet kent je dan het keukenbedrijf gaat bellen om te vragen of het gasfornuis van hun keuken geschikt is om ratatouille op te koken 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door dion_b op 05-12-2007 19:10 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1