www.webshopmasters.nl
Ik zou je graag willen helpen, alleen mijn kristallen bol is stuk (zit een barst in
) waardoor ik helaas niet kan zien wat jouw specs zijn. Heb jij misschien een nieuwe bol voor mij, weet jij een goede bolreparateur of wil jij misschien je volleige specs even geven? Pas dan zal het mogelijk zijn om je te helpen, want met jouw TS zal dat echt niet gaan..
[ Voor 14% gewijzigd door Theo op 04-12-2007 15:55 ]
Nu met WP, PV, EV en PC
Wat wel eens wil helpen is om een van je kaarten in een ander PCI-slot te steken. (tenzij het onboard is , dan gaat dat lastig
maar dat is idd niet te zeggen zonder meer info)
Kater? Eerst water, de rest komt later
F_J_K in "[xp] IK krigj bij opstarten blauw scherm..."
Tenzij je recentelijk allerlei hardware hebt toegevoerd trouwens, zul je voldoende bronnen vrijhebben en heeft iets (programma) of iemand (gebruiker) zitten kl**tviolen op de PC.
Tenzij je recentelijk allerlei hardware hebt toegevoerd trouwens, zul je voldoende bronnen vrijhebben en heeft iets (programma) of iemand (gebruiker) zitten kl**tviolen op de PC.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
In je bios handmatig toewijzen of iets in je bios uitzetten zodat er IRQ's vrijkomen.
Of in XP hardware uitzetten
Of in XP hardware uitzetten
Je verwart ons met je moeder. Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk bij wie je je problemen over de schutting kan gooien.
Je geeft geen info
Je geeft niet aan wat je zelf al gedaan hebt
Je geeft niet aan waar je zelf al gezocht hebt.
Sorry, maar dit topic gaat dicht.
Je geeft geen info
Je geeft niet aan wat je zelf al gedaan hebt
Je geeft niet aan waar je zelf al gezocht hebt.
Sorry, maar dit topic gaat dicht.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()