Toon posts:

Error message tijdens installatie van Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zopas een nieuw systeem samen gesteld met een intel Q6600, Gigabyte GA-P35-DS3P moederbord en 2 HDD's van 160GB in raid0. Bij de installatie van Vista geraak ik door de initiele setup waar ik de product key ingeef, de drivers voor men Raid selecteer en uiteindelijk de partietie selecteer. Na dit alles begint vista aan de eigenlijke installatie, na een half minuutje krijg ik echter de boodschap: "Please insert Windows instalation disk 1". Ik kreeg dit zowel bij de 64bit als bij de 32 bit versie. Is er iemand die me hierbij kan helpen? Wat misschien nog belangrijk is is dat mijn vista een msdn versie is.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

MSDN? Dan is je Windows gedownload waarschijnlijk. En je ISO corrupt. Hier iemand met hetzelfde probleem. Opgelost door Vista opnieuw te downloaden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

YellowOnline schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:11:
MSDN? Dan is je Windows gedownload waarschijnlijk. En je ISO corrupt. Hier iemand met hetzelfde probleem. Opgelost door Vista opnieuw te downloaden.
Dat zou kunnen ware het niet dat de TS niet vermeldt of hij de eigenaar is van de MSDN-licentie en dus niet per definitie in kan/mag loggen op MSDN voor een download.

Mogelijkerwijs, als de DVD via een instelling of IT-beheerder is verstrekt, kan je je daar melden voor een hernieuwde kopie van de DVD. Heb zelf in ieder geval gemerkt dat het branden van Vista bij meer dan 8-speed nog wel eens tot problemen kan leiden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof