Meerdere reactiepagina's en forumlay-out

Pagina: 1
Acties:

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik poste net op de normale site een bericht en plots stonden de reacties over twee pagina's verdeeld... mogelijk is daar een hele goede verklaring voor maar ik kon eerst mijn eigen reactie niet terug vinden. Nu ik weer ging kijken was het weer één lange pagina zoals ik gewend ben, maar wat daar de reden ook voor was, zorg er a.u.b. voor dat het altijd één lange pagina blijft want multiple reactie pagina's zijn zéér irritant.

En trouwens, de forum layout kan ook best gecenterd worden... op mijn 1680x1050(vreemde laptop I know) ziet het er niet uit.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
GreatSlovakia schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:38:
En trouwens, de forum layout kan ook best gecenterd worden... op mijn 1680x1050(vreemde laptop I know) ziet het er niet uit.
de forum lay-out is bij mij gecentreerd als ik ingelogd ben,
als ik niet ingelogd ben is hij links uitgelijnd

...less is more

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:14

ThunderNet

Flits!

funk-e schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:40:
[...]

de forum lay-out is bij mij gecentreerd als ik ingelogd ben,
als ik niet ingelogd ben is hij links uitgelijnd
Is optie in je preferences ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
en dan forum centreren?

[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 04-12-2007 13:42 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
oh, haha
ziet er iig beter uit, gecentreerd

...less is more

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

crisp

Devver

Pixelated

GreatSlovakia schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:38:
Ik poste net op de normale site een bericht en plots stonden de reacties over twee pagina's verdeeld... mogelijk is daar een hele goede verklaring voor maar ik kon eerst mijn eigen reactie niet terug vinden. Nu ik weer ging kijken was het weer één lange pagina zoals ik gewend ben, maar wat daar de reden ook voor was, zorg er a.u.b. voor dat het altijd één lange pagina blijft want multiple reactie pagina's zijn zéér irritant.

Het aantal threads dat weergeven wordt onder een nieuwsbericht is in te stellen bij je layout instellingen. Dat na het posten van een bericht de pagina niet geupdate wordt naar de pagina waar de reactie terecht is gekomen is een kleine onvolkomenheid waar nog eens naar gekeken moet worden (staat al op devtrack) :)

Vwb het forum, daarvan is centreren een optie als je ingelogd bent (zie je voorkeuren). Bij de eerstvolgende overhaul van de forum-layout zal gecentreerd ws wel weer de default worden (gelijk aan de frontpage).

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 04-12-2007 13:49 ]

Intentionally left blank