[Beginner]

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• davevleugel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-01 20:23
Ik ben een beginner op Tweakers.net

Vorig jaar heb ik een desktop systeem samen gesteld van 2000 euro. Dit bleek een miskoop te wezen voor de prijs die ik ervoor betaalde, omdat ik verweg geen verstand van de nieuwe techniek had. Ik wil nu graag een Laptop kopen rond de 1500 euro. Dit is bedoelt voor mijn HBO aankomend jaar. Alleen mijn de vraag is..... wat is op dit moment het SLIMST om aan te schaffen?

Ik wil het liefst dat hij Grafichs erg sterk is. En vista ready zeg maar :P

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van deze "topic"

Groeten,

Dave Vleugel

PVOutput

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:47
Welkom op Tweakers in ieder geval.

De topictitel is niet echt nuttig. Verder zie je onder dit subforums een aantal BBG's staan (Best-Buy-Guides), ik zou die eens doorlezen. Ook kun je met de search al een hele hoop vinden.

Succes.

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-01 14:14
Ik zelf heb voor mijn opleiding IT een zepto 6625WD gekocht, die kostte mij toen 1600 euro, maar daar kan ik gewoon nieuwe spellen prima op spelen.... daar zit de 8600GS in, dat wil wel aardig
maargoed kijk idd maar eerst ff rond op de fora

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:10

Vos

AFCA

Grafisch als in de zin van voor grafisch werk (photoshop? autocad?) of op game gebied?

Maar ik zou eerst wat voorwerk doen en als je uiteindelijk twijfelt tussen systeem A of B dan nog een poging wagen, want dit topic zal op deze manier niet lang leven. Zie ook => de CSL FAQ

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 04-12-2007 14:33 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59
Het is ook de keuze wat je er van plan bent mee te gaan doen. Zo wil ik zelf ivm hitte geen snelle graka meer in een laptop. Ik vertrouw ze er gewoon niet meer voor. Laptop is bij mij gewoon belangrijk om op te internetten en dat hij aardig lang op de accu kan.

Persoonlijk zou ik voor school een klein laptopje willen dat dus lang op de accu kan en toch op grafische kracht na van alle gemakken voorzien is. Als ik in jou schoenen zou staan zou ik een HP TX-serie nemen. Dat is een 12,1" laptopje met tablet functie. Het voordeel? Tijdens college direct je aantekeningen digitaliseren :). Voor gamen gebruik ik dan liever gewoon een desktop en die heb jij wel zo te zien ;) . In de college met je tablet aantekeningen maken, lijkt me gewoon echt het toppunt.

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als je hem pas volgend jaar nodig hebt voor je HBO, dan kun je hem beter pas volgend jaar kopen lijkt mij. Daarnaast als je al een goede desktop hebt zou ik ook een 'kleine' laptop kopen omdat dat toch een stuk makkelijker mee neemt.
Maar als je nu toch al een laptop wilt die ook games redelijk aan kan dan kun je het beste op het forum zoeken naar de Thinkpad T61p surfspot aanbieding, Compall, BTO of Zepto laptop.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-01 15:04
1500 is vrij veel voor een school laptop.. wat is de opleiding? of wil je gamen :+

you had me at EHLO

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-01 20:27
Ik doe HBO Hogere Informatica en ik kan je vertellen dat één van de Acer Aspire 5920 laptop's een prima keuze is!

Bijvoorbeeld de beste: pricewatch: Acer Aspire 5920G-602G25HN

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Zie het CSL Beleid en CSL FAQ - Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? :). Dit soort topics zijn niet gewenst op GoT en gaan derhalve dus op slot. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken en vergelijken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.