Mensen,
Volgens mij bestaat er al een breed scala met topics over dit onderwerp maar nog geen oplossing.. dus bij deze
eindelijk heb ik mijn DVI aan de praat... oorzaak... te hoge resoluties en refresh rate. Maar nu het probleem.. Ik WIL DIE HOGE RESOLTIES
System: Graphic card Asus EN8800 GTS; TFT Samsung syncmaster 931BW; OS Vista Home Premium 32bits.
Probleem: Wanneer ik Vista start onder resolutie 1280X768 werkt alles naar behoren. Echter wanneer ik de resolutie verhoog of de verversings frequenty verhoog gaat het beeld op zwart; of begint het beeld aan en uit te springen, geeft het normale vista beeld weer maar met een mooi patroontje van gele lijnen of wordt een grote wirwar van trillende lijenen. Welk symptoom voorkomt hangt af van de resolutie en of refresh rate.
Analoog werkt gewoon zonder problemen.
Wat heb ik reeds geprobeerd
1 Download en install van de laatsteasus drivers
2 Verwijderren van de asus drivers en installatie van NVIDIA drivers
3 Refreshrate van de monitor veranderen
4 Installatie drivers voor monitor (digitale)
5 Verwijdering van monitor drivers en registratie van de monitor als PnP device
Goed als je een oplossing weet ben je welkom te regaren!!!
Alvast bedankt Peter
Volgens mij bestaat er al een breed scala met topics over dit onderwerp maar nog geen oplossing.. dus bij deze
eindelijk heb ik mijn DVI aan de praat... oorzaak... te hoge resoluties en refresh rate. Maar nu het probleem.. Ik WIL DIE HOGE RESOLTIES
System: Graphic card Asus EN8800 GTS; TFT Samsung syncmaster 931BW; OS Vista Home Premium 32bits.
Probleem: Wanneer ik Vista start onder resolutie 1280X768 werkt alles naar behoren. Echter wanneer ik de resolutie verhoog of de verversings frequenty verhoog gaat het beeld op zwart; of begint het beeld aan en uit te springen, geeft het normale vista beeld weer maar met een mooi patroontje van gele lijnen of wordt een grote wirwar van trillende lijenen. Welk symptoom voorkomt hangt af van de resolutie en of refresh rate.
Analoog werkt gewoon zonder problemen.
Wat heb ik reeds geprobeerd
1 Download en install van de laatsteasus drivers
2 Verwijderren van de asus drivers en installatie van NVIDIA drivers
3 Refreshrate van de monitor veranderen
4 Installatie drivers voor monitor (digitale)
5 Verwijdering van monitor drivers en registratie van de monitor als PnP device
Goed als je een oplossing weet ben je welkom te regaren!!!
Alvast bedankt Peter