[firefox] copypaste werkt niet en raar gedrag in forms *

Pagina: 1
Acties:

• strikkert
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 12:09
Ik heb een wat raar probleem waar ik ook niet helemaal de vinger op kan leggen.

ik heb wat problemen met Firefox, die er voor zorgen dat ik soms terugmoet naar IE (en dat vind ik niet fijn).
  1. Soms kan ik in formulieren die ik invul niet naar links en rechts met mijn pijltjes toetsen (en ik weet niet welke het wel doen en welke het niet doen, dit formulier waar ik nu op typ doet het bijvoorbeeld wel. Het zoekformulier op mozillaforum.nl doet het bijvoorbeeld niet).
  2. Ik kan vaak niet een stukje tekst kopieren en plakken. Stel: ik vind ergens een titel van iets waar ik op wil googlen, of een webadres dat ik wil kopieren. Dan staat er bij mijn rechtermuisknop-menu'tje geen kopieren. Soms is het zelfs zo dat er wel staat kopieren, maar als ik dan ergens wil plakken, dan heeft ie het niet opgepikt en staat er nog wat anders op mijn klembord. Weer is het zo dat ik niet precies weet in welke gevallen dit zich wel voordoet en in welke gevallen niet.
Ik weet dat dit een beetje vage symptomen zijn, maar ik vind het erg irritant. Waarom werkt Firefox niet meer zoals het eerst deed bij mij? Weet iemand hoe ik het op moet lossen?

alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel even afgemaakt, alleen firefox zegt zo weinig :P

Welke versie en welke plugins? <-- en daarbij mischien ook relevant: heb je een adblocker, virusscanner, personal firewall, privacydinges, oid?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• strikkert
titel had ik al gezien, maar kan ik als gebruiker helaas niet wijzigen :P

Firefox versie: 2.0.0.11
add-ons firefox: webdeveloper, forecastfox, foxytunes

antivirus: kaspersky 6
firewall: standaard windows xp

verder geen aparte dingen geinstalleerd die te maken hebben met het monitoren van mijn internet verbinding

[ Voor 13% gewijzigd door strikkert op 04-12-2007 10:44 ]

• strikkert
niemand enig idee?

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 19:47
Op het werk heb ik ook last van de copy/paste bug. Volgensmij is dit een probleem in firefox sinds het begin..

Als ik rechtermuis knop doe en dan kopieren gaat het wel goed, ctrl+c werkt alleen niet altijd (soms wel, dat is dus het vreemde). Op mijn laptop en thuis pc heb ik er géén last van, terwijl dat gewoon dezelfde versie is 2.0.0.11. Ook draaien alle 3 de pc's XP professional, welke up-to-date zijn.

Een antwoord heb ik helaas niet voor je :(

[ Voor 8% gewijzigd door Racemol op 09-12-2007 16:21 ]

• strikkert
ben ik in ieder geval niet de enige met dit probleem...

dan zou er ook iemand moeten zijn die weet waar dit aan ligt, en misschien wel weet hoe je het moet oplossen.
Pagina: 1