[XP] Explorer toont sites ongewild in andere stijl

Pagina: 1
Acties:

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Topicstarter
Ik heb een PC op mijn werkbank staan van een vriendin. Windows XP SP2 nl, updates gedraait, IE 6. Klachten waren vastlopers, traag, herrie, het gebruikelijke - maar ook dat Internet Explorer pagina's verkeerd toont. Op alle websites (bijvoorbeeld marktplaats, nu.nl, etcetera) worden achtergronden van tabellen leeg getoond. Letters zijn groter dan normaal. Alles heeft een eigen lelijk groen kleurtje. Het lijkt alsof IE een eigen stylesheet aan houdt.

Hitman Pro en omstreken wisten een heleboel meuk te verwijderen, inclusief een lokaal draaiende spyware proxy. Ik heb daarna firefox geinstalleerd, deze favorieten en dergelijke te laten overnemen en !@#!@# - ook deze toont alle sites in dat vreselijke groen. Niets raars kunnen vinden in de config. Google geeft me wel iemand met hetzelfde probleem, maar daar gaat het over een mogelijk corrupte ie.inf en het lijkt mij dat dit niet het geval is. Er staat in Firefox geen eigen stijl gekoppeld. Iemand een idee waar ik nog kan kijken?

Wat ik (nog) niet wil doen is een verse installatie. D'r staat een heleboel software op van haar camera's, waarvan ik niet zo zeker weet of de CDs nog wel aanwezig zijn.

Verwijderd

Internet Options - Accessibility daar hoort dan alles uitgevinkt te zijn om IE alles te laten weergeven zoals het aanvankelijk is opgemaakt.

(S)Hitman Pro(blem) nooit meer gebruiken.. :D. Als je geen zin hebt in een reïnstall en je wil op een fatsoenlijke manier van de spyware & co af ga dan eens op bezoek bij http://www.antispywareoffensief.nl/forum/ en vraag daar verder om hulp.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Topicstarter
..daar stond alles uitgevinkt, maar je hebt mij wel naar de juiste richting geholpen: configuratiescherm -> toegankelijkheidsopties -> weergave -> "hoog contrast" stond geactiveerd. Dat plette alle subtiele achtergrond kleurtjes weg. Opgelost! Dank!