Q3A CTF: wat is OK en wat is campen ?

Pagina: 1
Acties:

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben recentelijk weer eens in het multiplayer Quake gedoken met Q3A. Nu zat ik gisteren op een Supanet server in CTF map 4 (Space).

Is het geoorloofd om de hele tijd op die twee hoge platforms te gaan staan waar de railgun ligt en iedereen maar van hoog en droog af te knallen ?

Gezien mijn wat hoge ping (56k modem) ben ik al niet de beste en dan werd ik ook nog eens constant afgeknald door een loser die op dat platform stond. :r

Ik kan er een paar keer om af gaan om hem met een raket te bewerken maar het werd al heel snel irritant (vooral ook omdat ons team eentje in de minderheid was). Is dit nou 'toegestaan' bij de die-hard Quakers ?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zoals je al zegt, je speeld CTF, daarbij is alles geoorloofd om te zorgen dat je tegenstander de vlag niet kan pakken, als jij dan lekker op dat hoge platform gaat staan railen, ja dan mag dat, zolang je maar niet gaat duellen met de railer van de tegenstander, want dat heeft dan totaal geen zin, :)

ik ga altijd op het platform van de nme staan railen :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 08:13 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
zoals je al zegt, je speeld CTF, daarbij is alles geoorloofd om te zorgen dat je tegenstander de vlag niet kan pakken, als jij dan lekker op dat hoge platform gaat staan railen, ja dan mag dat, zolang je maar niet gaat duellen met de railer van de tegenstander, want dat heeft dan totaal geen zin, :)

ik ga altijd op het platform van de nme staan railen :D
MEE EENS.
Het kan dus het mag.

• TheBrain
  • Niet online
OK maar wat dan als hij me railt als ik bij mijn eigen vlag sta. Iedere keer raak bij de way.

Onsportief vind ik het op zijn minst.

Maar ja, if I can't take the heat, must get out of the kitchen.

Verwijderd

Op woensdag 14 februari 2001 10:03 schreef TheBrain het volgende:
OK maar wat dan als hij me railt als ik bij mijn eigen vlag sta. Iedere keer raak bij de way.
Hmm is niet echt.
Maarjah. Hij wil je gewoon fraggen. Waarom schiet me maar af.
Misschien om je psyschies te kraken. Jij ergert je en je gaat minder goed spelen.

Want je gaat meer je best doen. En dat lukt dan niet.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 14 februari 2001 10:11 schreef jordyb het volgende:

[..]

Hmm is niet echt.
Maarjah. Hij wil je gewoon fraggen. Waarom schiet me maar af.
Misschien om je psyschies te kraken. Jij ergert je en je gaat minder goed spelen.

Want je gaat meer je best doen. En dat lukt dan niet.
psies, hoe eerder de vijand dood is hoe beter, als jij de nme steeds in eigen basis kan killen, is het lastiger voor hem om de vlag te pakken, zelfde met TFC, ik snipe ze vaak als ze hun basis uitlopen, erg irri, maar wel zeer effectief :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 14 februari 2001 10:03 schreef TheBrain het volgende:

Onsportief vind ik het op zijn minst.

Maar ja, if I can't take the heat, must get out of the kitchen.
goeie tactiek is om hem dan te ontwijken, hem proberen zeer close t benaderen en dan te HUMILIATION'en >:)

• TheBrain
  • Niet online
Op woensdag 14 februari 2001 10:19 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

goeie tactiek is om hem dan te ontwijken, hem proberen zeer close t benaderen en dan te HUMILIATION'en >:)
MUHAHAH >:)
Gauntlet rulez, ben ik steeds meer gaan waarderen in Multiplayer.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 14 februari 2001 11:04 schreef TheBrain het volgende:

[..]

MUHAHAH >:)
Gauntlet rulez, ben ik steeds meer gaan waarderen in Multiplayer.
veel gauntlet dwingt respect af :)
heb ik al gemerkt op TDM server, vaak als het tegen zit, ga ik alleen maar Gauntlet doen, meestal na 2 of 3 keer op ze af te zijn gekomen doen zij dat dan ook, en als ze het dna niet door hebben, ff snel switchen naar plasma >:)

Pagina: 1