Titel van RSS feed niet "klikbaar"

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Ik heb jullie feed toegevoegd op mijn Google pagina.

Alle "items" zijn klikbaar, maar de titel van de feed "Tweakers.net Nieuws" heeft wel een mouseover dat ik naar tweakers.net kan gaan, maar zodra ik erop klik gebeurd er niets. In tegenstelling tot deze feed ( http://www.webwereld.nl/rss/articles/7/ ) waar ik wel op de titel kan klikken.

Overigens werkt een "rechtermuisknop -> openen in nieuw venster/tabblad" wel in FireFox 2.0.11, maar de linkermuis doet dus niets. Ik weet niet of jullie er wat aan kunnen doen, maar misschien is het iets om ooit eens op te pakken ;)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Lijkt mij een bug op iGoogle, want het is bij mij 50/50 dat het wel/niet werkt. Klikken met de linker EN de middelste knop werkt dan niet, met de volgende refresh heb ik weer 50/50 kans dat het werkt. Of er andere (niet t.net) feeds zijn met hetzelfde probleem, weet ik niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Dat ligt niet aan T.net, ik heb bijvoorbeeld zelf de Nu.nl RSS op m'n iGoogle pagina staan en daar kan ik ook niet met m'n linkermuisknop op klikken om er naar toe te gaan, alleen met rechtermuis en dan openen in nieuwe tab :)

The devil is in the details.