Toon posts:

A problem caused Excel to stop working correctly

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader blijft deze foutmelding krijgen bij zijn Excel 2007:

A problem caused Excel to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if any solution is available.

Deze fout melding komt naar boven zodra mijn vader op de save knop drukt. Opnieuw installeren heeft ook geen zin en als je op internet zoekt onder deze fout melding krijg je een aardige lijst van mensen met problemen.

Het probleem schijnt zich voor te doen vanwege printerdrivers, adobe plugins en addons. Nu heeft mijn vader zijn Vista laptop net in gebruik dus er staan alleen de standaard programma's op om aan het werk te kunnen.
Ik heb mij even verdiept in het probleem maar kan geen oplossing vinden. Heeft iemand eventueel advies over stappen die genomen kunnen worden?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 08:38 ]

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Ga er mee naar je leverancier? Als dat ding net nieuw is, dan mag je toch verwachten dat het gewoon allemaal netjes werkt? Inclusief de software die je er bij gekocht hebt?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 19:01
Soms staat Adobe pre-installed op een laptop. Het probleem met een adobe plugin kun je dus niet zomaar uitsluiten. Add-ons kun je uitschakelen (Pfff, heb thuis ook Office 2007, maar weet even niet waar het menu zit), Adobe kun je de-installeren (en later "schoon" her-installeren), en printerdrivers kun je ook verwijderen of juist goed (minimaal 1) installeren.

En heb je het probleem dan nog steeds....

Verwijderd

Had bovenstaand probleem ook (maar alleen bij geheel afsluiten excel, niet bij afsluiten 1 worksheet) het verwijderen van de adobe plugin, zoals aanbevolen door Bolukan, werkt.
te vinden onder:
office button - excel options - add-inns - manage (pop down menu): kies COM add-inns - klik GO (waarom die extra stap er tussen? niet logisch)
alleen uitvinken werkte niet, heb alle COM add-inns verwijderd.

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 20:09
Zet je bluetooth add-in uit, als dat niet werkt, overige add-ins. En laat hier weten of het je gelukt is. Bij mij heeft dit prima gewerkt.

Add-ins vind je onder options.

Verwijderd

Topicstarter
Ga het allemaal even proberen!
Pagina: 1