vista deactiveren bij geen internet

Pagina: 1
Acties:

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 11:22
ik ga ergens een vista systeem neerzetten waar deze geen internet verbinding heeft. Nu heb ik gehoord, dat als vista niet om de zoveel tijd contact maakt met internet of update service, dat deze dan gedeactiveerd wordt na x aantal dagen.
Dit leek mij niet waarschijnlijk. Maar toch lopen zoeken op google maar kan er niks over vinden.

Is dit waar, of toch maar een onzin verhaal, want ik wil hier graag 100 procent zekerheid over hebben?

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:45

empy

Rijdt rondjes

Het klopt inderdaad dat als vista nog niet geactiveerd is, dat je dan 30 dagen mag 'proberen'
Maar dit kan je vervolgens ook telefonisch regelen :)
Als Vista gewoon geactiveerd is, draait deze gewoon als een zonnetje!

[ Voor 19% gewijzigd door empy op 04-12-2007 00:31 ]

• hutmannetje
ja ik bedoel dat deze ook geactiveerd is, dus ik heb me na het activeren hierover geen zorgen te maken dus.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
hutmannetje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:47:
ja ik bedoel dat deze ook geactiveerd is, dus ik heb me na het activeren hierover geen zorgen te maken dus.
Uiteraard, eenmaal geactiveerd blijft deze geactiveerd, behalve als je hardwarewijzigingen maakt maar dan kan je em zo weer via de telefoon activeren

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij was het enkel die corporate version (business?) die 1x of 2x per jaar contact moet hebben met centrale server.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hutmannetje
weet je het zeker sinergy? want het gaat ook juist om de business version :P

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
SinergyX schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:50:
Volgens mij was het enkel die corporate version (business?) die 1x of 2x per jaar contact moet hebben met centrale server.
Dit gaat enkel over Vista edities die geactiveerd worden door middel van een Interne (binnen het bedrijf gehoste) Activatie Server. Als je de business Editie activeert via internet, geldt deze cool-down periode niet.
Pagina: 1