Toon posts:

Wie Heeft er een verklaring over dit !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

3 weken geleden een duron 800 en een msi plank 2a gekocht de MP gekleurd verder standard voltage sinds gister loopt mijn systeem niet meer goed ook windows draait niet goed fouten met opstarten alles opnieuw geinstalleerd zelfde fouten dit is alleen als hij 900mhz draait bij 800 is het goed,
als ik hem op 1,7 volt zet dan is het goed hoe kan dit ? Voorheen altijd gedraait op standaard voltage en 900mhz en nu ineens mij voltage moet omhoog gooien...
en 1,7 Volt is dat schadelijk voor de duron...

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Duron 600@970 (even showen ;)) bij 1,82 volt. Geen punt, alleen goed koelen.

Onstabiliteit bij te laag voltage verschilt per individuele processor, ervaringen met eerdere processoren zijn dus geen garanties voor andere processoren.

Bloed, zweet & koffie

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hier een wat andere ervaring:)
Duron 750 @918mhz met 1.75vcore.
Als ik de vcore hoger zet of lager zet wordt die instabiel, hoger klokken wil ook nog niet echt. Gekke is dat de temp rond de 43c blijft hangen ook als ik de vcore verhoog:?
pc staat 24/7 aan met }:O

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:26

Convoy

g44p

als we dan toch gaan showen

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

als ik hem op 1,7 volt zet dan is het goed hoe kan dit ? Voorheen altijd gedraait op standaard voltage en 900mhz en nu ineens mij voltage moet omhoog gooien...
en 1,7 Volt is dat schadelijk voor de duron...
Er zit niet voor nix een maximum op ;) De BIOS makers zullen je echt niet standaard je voltage op 3 laten kunnen zetten omdat dat schadelijk is, kweenie tot hoe ver jij kan maar het is iig niet schadelijk. Je proc. wordt alleen wat warmer :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
kijk als we zo beginne... koekeloer maar ff in me sig

Verwijderd

dat is maar 200Mhz;)
met hoger voltage is niet zo gek hoor.
misschien moet je de bruggen ff opnieuw klearen
Pagina: 1