HDMI + B&O BeoSystem 3

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 11:22
Dag Tweakers!

Ik ook dat ik hier een beetje goed zit met mijn vraag. Ik wist geen andere plek waar ik naartoe kon, maar hier gaat 'ie!

Vrienden van mij hebben een B&O installatie, dus een B&O tv, afstandsbediening en BeoSystem 3. BeoSystem 3 is het gedeelte waar alle verbindingen naartoe gaan.

Nu plugde ik laatst mijn laptop via HDMI eraan, maar nu is er 1 probleem...

Hoe krijg ik in hemelsnaam HDMI als source op de tv geselecteerd?
Handleiding konden we niet vinden, dus ik heb dit als optie of even langs een B&O dealer gaan...

Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187021

Je moet in het menu van de B&O TV eerst de input als PC benoemen. Daarna op PC drukken en dan heb je beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Anoniem: 187021 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:32:
Je moet in het menu van de B&O TV eerst de input als PC benoemen. Daarna op PC drukken en dan heb je beeld.
En hoe doe je dat? Ik heb er echt totaal geen ervaring mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Bump :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187021

Menu -> setup -> connections
Dan de input selecteren waar je de PC op hebt aangesloten en die veranderen in PC
Dan op de AB de functie 'PC' toevoegen
Anders lees je eerst de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Anoniem: 187021 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:39:
Menu -> setup -> connections
Dan de input selecteren waar je de PC op hebt aangesloten en die veranderen in PC
Dan op de AB de functie 'PC' toevoegen
Anders lees je eerst de handleiding?
FaNtJuH schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:33:
[...]
Handleiding konden we niet vinden, dus ik heb dit als optie of even langs een B&O dealer gaan...
[...]
Ik ga het proberen, weet niet wanneer, kan wel weer even duren... Hoe voeg je op de AB een functie toe dan? Via de GUI op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Waarom pleeg je geen belletje naar de B&O dealer. Lijkt mij dat je bij en na aanschaf van zo'n ding ook nog wat ondersteuning mag verwachten. Zeker met de prijzen die ze vragen voor hun producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Anoniem: 159816 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:43:
Waarom pleeg je geen belletje naar de B&O dealer. Lijkt mij dat je bij en na aanschaf van zo'n ding ook nog wat ondersteuning mag verwachten. Zeker met de prijzen die ze vragen voor hun producten.
Ok die 'vrienden' zijn zeg maar de mensen waar mijn vriendin oppast, hele drukke mensen... Die hebben waarschijnlijk geen tijd om zich met dit soort dingen te bemoeien... Vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 19:25

voodooless

Sound is no voodoo!

De manual kun je gewoon downloaden (nadat je je hebt aangemeld).

Hier bij het minste geringste vragen gaan stellen over hoe je wat moet instellen op het ding lijkt me niet zinvol. Die gasten moeten maar hun shit op orde hebben en zorgen dat ze de manual niet kwijt maken, en jij had zelf wat meer moeite kunnen doen om de manual online te vinden (eerste google hit was namelijk gewoon raak).

Kortom: RTFM :) (of nog beter DTFMARI: Download The Fucking Manual And Read It :+ )

[ Voor 6% gewijzigd door voodooless op 10-12-2007 13:08 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.