Hallo,
Ik ben lessen in Photoshop en Illustrator aan het voorbereiden en dit doe ik in de Engelse versie van PS en Illustrator. Echter, waar ik les ga geven, hebben ze oudere versies, en in het Nederlands. Ik kan geen screenshots nemen, want de menuutjes komen niet overeen. Bovendien zit ik al bij een paar woorden te gissen wat ze in het Nederlands zijn, want ik wil de leerlingen niet met een kluitje het riet in sturen.
Ik meen dat er een website was waar iemand alle mogelijke menuutjes in PS had gescreenshot, maar ik kan hem zo niet vinden via Google of via de search hier. Weet iemand die site?
Tot dusver ben ik trouwens op zoek naar de volgende termen:
Image -> Adjust
Image -> Adjust -> Desaturate
De Rectangle selection tool
De Polygon Selection Tool
History paneel (Historie? of Geschiedenis?)
Navigator paneel (Navigator?)
Nouja, als er een overzicht van te vinden is, helemaal jofel.
Ik ben lessen in Photoshop en Illustrator aan het voorbereiden en dit doe ik in de Engelse versie van PS en Illustrator. Echter, waar ik les ga geven, hebben ze oudere versies, en in het Nederlands. Ik kan geen screenshots nemen, want de menuutjes komen niet overeen. Bovendien zit ik al bij een paar woorden te gissen wat ze in het Nederlands zijn, want ik wil de leerlingen niet met een kluitje het riet in sturen.
Ik meen dat er een website was waar iemand alle mogelijke menuutjes in PS had gescreenshot, maar ik kan hem zo niet vinden via Google of via de search hier. Weet iemand die site?
Tot dusver ben ik trouwens op zoek naar de volgende termen:
Image -> Adjust
Image -> Adjust -> Desaturate
De Rectangle selection tool
De Polygon Selection Tool
History paneel (Historie? of Geschiedenis?)
Navigator paneel (Navigator?)
Nouja, als er een overzicht van te vinden is, helemaal jofel.
[ Voor 20% gewijzigd door Dark Blue op 03-12-2007 23:38 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs