Probleem met aansluiten Samsung HT-THX25

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:44
Hey mensen,

Ik heb laatst mijn nieuwe TV gekocht (ook samsung trouwens; de LE37M87B) en wilde daar natuurlijk een mooie Home Cinema set bij. Dat werd dus de HT-THX25 omdat ik 4 zuilen perfect kwijtkan en geen zin had om gaten te boren voor satellietjes enzo. Plus, het is gewoon een mooi setje om te zien. _/-\o_
Probleem is deze:
Ik heb ook digitale TV. Bij dat pakket kreeg ik een Settop box met alleen SCART en 1 optical out aansluiting. De HT-THX25 heeft geen optical aansluiting, wel alle andere denkbare (SCART 1x, HDMI 1x, Tulp, Component, Composiet). Nu wil ik proberen om mijn audio dat via de settopbox loopt aan te sturen via de homecinema set. Hoe kan ik dit het beste bereiken? SCART lijkt me geen DTS aankunnen of wel? Daarbij wil ik mijn PS3 ook op de surroundset aan kunnen sturen... Enige hulp is zeer gewenst!

Hierbij nog 2 links voor de tv en de home cinema, voor het geval jullie info willen.

Home Cinema Set
TV

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:44

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Beetje verkeerde volgorder he, je had beter eerst kunnen bedenken wat je hoe wilde aansluiten en dan pas kiezen wat je daarvoor gaat gebruiken. Ik ben bang dat het oplossen van dit probleem niet heel eenvoudig gaat worden, tenzij je genoegen neemt met stereo of er een manier is het geluid over de HDMI binnen te loodsen. Ik hoop voor je dat mijn mede GoT'ers je daar misschien mee kunnen helpen.

Edit: ook niet dus, alleen HDMI-uit, niet in.

[ Voor 5% gewijzigd door bartvl op 03-12-2007 23:20 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:44
Hmm. Dus de enige manier is een extra receivers zoals de AV-R720? Pfff... Weer dik 400 euro. :'(

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...