Toon posts:

iPod touch schade toebrengen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje.. Mijn vader zegt altijd dat het schadelijk is voor de stereo om vooruit te spoelen zonder pauze en dat soort dingen. Nu vroeg ik me af of dit ook bij de iPod touch het geval is, of de kwaliteit afneemt wanneer je dit doet. Bijv. wanneer je dat balletje versleept terwijl hij iets afspeelt. Of wanneer je een film kijkt en dan de volgende film-knop ingedrukt houdt terwijl er geen volgende film is. Of wanneer je dan op pauze drukt en de volgende film-knop ff vasthoudt, hij springt dan namelijk een paar seconden verder.

Vreemde vraag, niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Nee man, volgens mij doet iedereen het op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat :S

ben je bang dat de kwaliteit van je digitale opname achteruit gaat? het zijn bitjes die gelezen worden he? geen magnetische band wat een klap krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Je vader draait zelf zeker alleen maar LP's en cassettebandjes enzo? 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Afbeeldingslocatie: http://ohnolookoutitsaraygun.com/argh-Picard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

jezus uit welke tijd stamt jouw pa? Die gaat zeker ook telkens de cd op stop zetten? En gaat hij ook telkens zijn hdd uitschakelen als hij ergens anders op de hdd wat info moet ophalen? En zijn telefoon gaat ook op pauze als hij tussen 2 contactpersonen bladert?

Sorry, met alle respect, maar domme vragen bestaan dus zeker wel..............serieus ik wil je niet kwetsen maar beetje zelf blijven nadenken en niet alles geloven wat men zegt mag ook wel.

I.i.g. geen probleem dus!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien ik uit deze vraag niet echt een diepgaande filosofische discussie zie ontstaan, zoals we hier graag op GoT zien, gaat dit topic op slot :+

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.