Toon posts:

newsleecher downloadsnelheid <1 kb/s

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

sinds afgelopen vrijdag wil mijn downloadsnelheid voor newsleecher niet boven de 1kb/s komen.
Dit is gebeurd na een of andere automatische upgrade en restart van de pc.
Voorheen lag ie meestal rond de 500kb/s, maar nu komt ie niet boven de 1 uit.
Firewall uitzetten helpt niet.

Iemand hier ervaring mee?? Speedtest e.d. geven normale getallen aan.

Bedankt

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-03 06:25

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Hier doet hij het perfect!

Ik heb de laatste tijd geen update gezien voor newsleecher? over welk update gaat het?

Installeer het anders opnieuw misschien dat, dat helpt

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier kunnen wij helemaal niets mee. Begin eens met vertellen welke update dit überhaupt heeft veroorzaakt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:59:
Hier kunnen wij helemaal niets mee. Begin eens met vertellen welke update dit überhaupt heeft veroorzaakt?
Ff ter duidelijkheid, het gaat niet om een update van newsleecher zelf.
Welke update, da's een goeie.....
Ik zette de pc aan om te downloaden, ging ff naar onder en toen ik weer bovenkwam stond er een melding om de pc te restarten voor een update, leek windows-menu, actief te maken... deze heb ik toen weggeklikt maar waarschijnlijk heeft ie dezelfde vraag een tijdje later herhaald en zichzelf ge-restart.
Kan ik ergens teruggevonden krijgen welke update het laatst heeft plaatsgevonden?? Ik heb al overal gezocht volgens mij....

Maar niemand iets dergelijks mee gemaakt, dat de download-snelheid lager dan 1 is???

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Wat wordt er vermeld onder het tabblad "Log / News / XPat" ?

Verwijderd

Firewall goed ingesteld met port forwarding. Wanneer ik bittorrent gebruik of DC++ keeg ik ook geen tot een zeer lage verbindingssnelheid. Dit lag dus aan niet ingestelde/ foutieve port forwarding op je firewall (van je router)

Bij herinstallatie e.d. krijgt je compie weer een nieuw intern IP adres. Dan moet je bij de port forwarding het oude adres even omzetten naar het nieuwe adres. Moet zeggen dat port forwarding erg goed werkt met dit soort programmas'

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:04:
Firewall goed ingesteld met port forwarding. Wanneer ik bittorrent gebruik of DC++ keeg ik ook geen tot een zeer lage verbindingssnelheid. Dit lag dus aan niet ingestelde/ foutieve port forwarding op je firewall (van je router)

Bij herinstallatie e.d. krijgt je compie weer een nieuw intern IP adres. Dan moet je bij de port forwarding het oude adres even omzetten naar het nieuwe adres. Moet zeggen dat port forwarding erg goed werkt met dit soort programmas'
Sinds wanneer heb je portforwarding nodig voor een NNTP client?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

heel veel verstand heb ik er niet van, maar ik dacht dat het wat kon helpen vandaar.. puur goed bedoelingen

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03 17:35
<1KB/s wil meestal ook wel zeggen dat je abo verlopen is :+ }:O

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
PsychoHellDude schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:32:
<1KB/s wil meestal ook wel zeggen dat je abo verlopen is :+ }:O
Daarom vroeg ik wat er in het log staat! daar staat vast wel nuttige info! ;)

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-04 13:57
Kijk, zoals Ye Greate'96 zegt, even in je Newsleecher log.

Search op google bracht me het volgende:
Please turn on detailed logging (Options|Advanced|Logging), leaving "Only for failed downloads" unchecked, then check the log tab after trying to connect or download. The log should give you details of the error.

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-03 17:35
Ye Greate'96 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:34:
[...]
Daarom vroeg ik wat er in het log staat! daar staat vast wel nuttige info! ;)
:*) :*)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Pagina: 1