Toon posts:

Laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er de laatste tijd aan te denken om een laptop aan te schaffen, alleen heb ik geen idee wat nou een beetje een goed merk is voor portables. Heeft iemand misschien ervaring met verschillende merken, bv IBM of Toshiba??

Verwijderd

Van m'n werk gebruik ik en Toshiba 4030. Daarvoor had ik een Compaq Armada. Beiden zijn ze nogal kritisch wat betreft geheugen, eigenzinnige drivers etc. Met enige jaloersheid zie ik dan collega's met gammele merken als Acer etc. Maar deze bakkies werken wel als de snelste voor weinig geld ! Geen gezeur met videogeheugen dat van het RAM wordt afgesnoept etc. Mooie beeldscherpies (Tosciba en Compaq bij mij hadden LCD) met TFT, snelle CD spelers, Soundblaster compatible geluidskaart etc. Mijn advies is dus: kijk ook goed bij de "goedkope" merken. Naar mijn idee heb je daar goeie dingen voor minder geld ! Succes...

Verwijderd

Ik heb nu een Toshiba satellite pro 4200. heel goed laptoppie. er zit een celeron2 in met speedstep achtige oplossing. draai nu windows 2000 met 128 mb ram. gaat heel goed. kan ook zo'n 3,5 uur op een accu doen. alleen die harddrive is een beetje traag maar dat heb je met alle laptops met zo'n 4200 RMP schijf. oja als je er een neemt zorg dan dat je een TFT scherm krijgt. heb nu zelf een 15,1 inch tft. bevalt heel goed.

• Tiger Woods
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 20:39
One word: VAIO (Sony)

Verwijderd

Five words: Toshiba Tecra8000

Verwijderd

één woord: DELL !!!

Verwijderd

Op het werk gebruiken we acer laptops deze zijn vrij goedkoop vergeleken met toshiba's en ibm's enzo. Maar voor rond de 3000 moet je celeron 466 met cdrom kunnen krijgen. Verder zijn de acers gemakkelijk open te krijgen wat wel relaxt is als je onderdelen wil vervangen. Het verotte van acers is alleen dat ze een gammelle cover hebben, dus is voorzichtigheid geboden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dell en Toshiba zijn zéér goede merken voor laptops.

Vooral die grote (> 15 inch) schermen van Dell... *kwijl*

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

:7

Heb mezelf net een Sony VAIO F707 kado gedaan :9

Wat een design ........ heerlijk noteboekie!

Minder kan natuurlijk altijd, maar ja .... das met al die harde waren zo he :p

Verwijderd

Sony en Dell lijken mij gewoon allebei top
Dell voor pure prestatie en Sony voor al t andere :)

Ik verkoop zelf Sony, Toshiba, Compaq en Packard Bell

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
TOPLINE: Het meeste en beste voor het minste (nee, ik werk in geen enkel verband voor Topline :) )

Verwijderd

Nou het hier toch over laptops gaat, ik ben nog opzoek en bij vraag en aanbod staat niks, ik wil een 2e hands in ieder geval een pentium, het voor een beetje textverwerken etc in de trein als ik naar school toe moet want de spits heb je in een adem uit.

Mijn desktop is snel zat dus ik zoek een goedkope

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 09:34

CasGas

.

ik heb zelf een Acer Travelmate 512T
is een cellie 366 met 64 meg ram (32 erbij in laten zetten) en ik ben der errug tevreden over, heb em nu sinds december en nog nooit gekloot mee gehad...

Settler

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

compaq nog nooit problemem mee gehad

Verwijderd

Wie geeft er nu nen zak om al die overpriced brolmerken als Dell, compaq, blablabla,... besteld u via internet nen ARMnote, voor rond de 100.000BEF hebt ge nen P3 700 me 128 mb ram, 14.1 " TFT scherm,... 6x DVD, en nog veel van die high-end snufjes waarvoor da ge in belgie en nederland het 3dubbele voor betaald, www.netmarket.com ofzo verkoopt die denk ik.... nen armnote 3100 en nog wa

Verwijderd

sony dell of een toshiba maar geen Fuijitsu aub wilde een cxollega doen ben je toch gek? :)

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08 06:26
Bij m'n laatste baas "deed ik de automatisering" Heeeeel veel problemen gehad met compaq. (armada 700) serie, hadden er 7 "on the road". klote dingen. de duurdere modellen zijn te snel ontwikkeld/ op de markt gezet. de goedkopere zijn wat steviger en robuuster, die deden het perfect.
Pagina: 1