Toon posts:

windows uitkleden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.072 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thans een Imac en wil mijn pc louter gaan gebruiken voor games.
Nou wil ik deze helemaal uitkleden en ontdoen van alle overbodige extra's.
Bij XP en 98 had je van www.litepc.com een goed programma waarmee je dit kon doen..

Echter voor vista kan ik niks vinden. Ik zoek dus tips en of programma's waarmee ik mijn pc helemaal klaar kan maken voor enkel games zonder franje en poespas. Zodat ik het onderste uit de kan kan halen en geen snelheid verlies aan onzin.

Het betreft een AMD 939 +4200, 7900GT en 2Gb.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 12:23
vLite
meuk: vLite 1.1 beta 2

[ Voor 85% gewijzigd door Bitage op 03-12-2007 19:14 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-02 22:36
nLite kun je een geslipstreamde versie van XP maken, inclusief Service Packs/Patches, drivers, etc. Ook kun je vrijwel alles er uit slopen.
vLite is voor Vista. Wilt wilt er nou Vista? :/ (om te gamen dan)

Oh, de TS zoekt juist een tooltje voor Vista lees ik nu :+ Nouja, ik zou het iig niet doen. Wat heeft het voor nut om een OS te tweaken wat sowieso al veel trager en gaarder is dan XP?

[ Voor 68% gewijzigd door Avalaxy op 03-12-2007 19:15 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, je kan ook Vista installeren en tijdens de setup al dingen weglaten en anders na de installatie via Add/Remove Components iets proberen.

En anders inderdaad vLite, ware het niet dat je goed moet lezen in het programma wat je precies doet want anders hou je een Vista over die half werkt en kan je weer overnieuw beginnen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 12:23
leonpwner1 schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:14:
nLite kun je een geslipstreamde versie van XP maken, inclusief Service Packs/Patches, drivers, etc. Ook kun je vrijwel alles er uit slopen.

[...]

vLite is voor Vista. Wilt wilt er nou Vista? :/ (om te gamen dan)
Echter voor vista kan ik niks vinden. Ik zoek dus tips en of programma's waarmee ik mijn pc helemaal klaar kan maken voor enkel games zonder franje en poespas. Zodat ik het onderste uit de kan kan halen en geen snelheid verlies aan onzin.
Ahum, kuch kuch

Voor de rest snap ik jouw statement niet: de TS wil gaan gamen, dan is het nogal handig om klaar te zijn voor DX10. Bovendien blijft het gewoon bashen...

[ Voor 11% gewijzigd door Bitage op 03-12-2007 19:18 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dusch.

Iets beter zoeken en duidelijk aangeven voor welke Windows versie je iets bedoelt zijn nog altijd vereisten voor een Goed Topic (c) (tm) alhier.
Aangezien dat duidelijk in Windows Clients - Policy aangegeven wordt en je hier niet voor het eerst op gewezen bent gaat dit topic dan ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.