Toon posts:

Upgrade zo ja wat ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit eigenlijk met een probleempje.
Ben nu in het bezit van;
PIII 450
265Mb 100 mhz (1x128+2x64)
32mb diamond viper 770
udma33 8.4 gig

Mijn moeder board kan niet meer dan PIII 550 hebben en alle 3 de mem banks zitten vol.(Er zit nog een udma66 conn op)

Echter ik ben opzoek naar een beter systeem maar zit nog te twijfelen op welk gebied zonder all te veel $$ uit te geven (lees MAX 1000 gld)

Enige suggesties voor wat het beste performance boost geeft :? ... (ik zit nu ong op gem 30 fps in UT)

Verwijderd

Geforce2 kost 550 piek, komt nog een keer 450 piek bij en kun je een IBM 45GB erbij kopen voor op je ATA66

Verwijderd

Snellere processor en bijbehorend nieuw mobo.

Verwijderd

Topicstarter
Is die Diamond Viper v770 dan al zo verouderd?
Ik heb hem nu op 2x agp staan ... video kaart kan zelf 4x agp hebben maar moederboard niet meer dan 2x...
Geeft een 4x agp substantieel verschil ... of is dan in vergelijking met een geheel nieuwe kaart verwaarloosbaar?

Verwijderd

Met een P3 450 kun je nog prima werken, de videokaart is een flinke bottleneck geworden.

Verwijderd

Met een TNT2 maakt AGP 2x of 4x vrijwel helemaal niks uit, een andere kaart is stukken belangrijker

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogenlijk zijn om ook een nieuw moederboard te kopen, zodat ik nu wel nog mijn pIII450 kan gebruiken maar ook over tijdje een dikkere PIII processor insteken (dus niet zoals nu 550 max .. maar meer richting 800)... of kan ik dan beter ff wachten en gewoon voor een nieuw moederboard met (bv)AMD proc gaan ?
Pagina: 1