PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Op dit plaatje zie je dat er wel ruimte is voor 4 120mm fans maar niet standaard.

Je moet de HD-rekjes weg halen en die dan met 5.25'' converters in je bays hangen. Ook is het rooster niet groot genoeg maar die fans zuigen makkelijk genoeg aan verder.
Er zijn maar weinig kasten waar gemakkelijk zo'n ding in kan
Wel een hele goede radiator overigens. Koelt bij mij een E6300 en 7950GT + P965 (WARM) passief

Je moet de HD-rekjes weg halen en die dan met 5.25'' converters in je bays hangen. Ook is het rooster niet groot genoeg maar die fans zuigen makkelijk genoeg aan verder.
Er zijn maar weinig kasten waar gemakkelijk zo'n ding in kan
Waarom bestel je niet gewoon een thermochill pa120.3? Volgens mij maakt het kwa perfomance niet uit.
Ik denk dat het mooiste is als de 480 rad precies over het rooster valt, dan kan ik deze mooi met dubbelzijdige foam tape afsluiten.
Op die manier heb ik een mooie airflow en komt er geen warmte meer terug in de case van de uitgeblazen lucht.
En de airflow loopt mooi van links naar rechts.
Een thermochill pa120.3 met shroud kan natuurlijk ook alleen heb ik nergens een vergelijking kunnen vinden hoe deze presteerd t.o.v de Black ICE GT Xtreme 480.
Op die manier heb ik een mooie airflow en komt er geen warmte meer terug in de case van de uitgeblazen lucht.
En de airflow loopt mooi van links naar rechts.
Een thermochill pa120.3 met shroud kan natuurlijk ook alleen heb ik nergens een vergelijking kunnen vinden hoe deze presteerd t.o.v de Black ICE GT Xtreme 480.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd
Volgens mij is de thermochill gewoon beter...
Kijk maar op xs daar zijn zat test beschikbaar
Kijk maar op xs daar zijn zat test beschikbaar
Waar gaat je voeding dan passen, of kan die er nog achter?
Heb wel laatst een topic gezien met dezelfde kast die toen 360 rad er in wou doen.
/volgens mij zat de voeding op zijn kant toch?
Heb wel laatst een topic gezien met dezelfde kast die toen 360 rad er in wou doen.
/volgens mij zat de voeding op zijn kant toch?
[ Voor 14% gewijzigd door BTS op 03-12-2007 23:30 ]
www.highflow.nl
Voeding zit inderdaad op zijn kant en kan op 2 plaatsten geplaatst worden.
Zie: http://www.bit-tech.net/c...tel-775g2/back2-7331k.jpg
Zie: http://www.bit-tech.net/c...tel-775g2/back2-7331k.jpg
Pagina: 1