Na een herinstallatie van een HP pavilion t3530 werkt geen enkel usb apparaat meer.
De setup is van een standaard XP home cd gedaan ipv het rescue image.
Na verschillende topics gelezen te hebben heb ik het volgende allemaal geprobeerd:
- Herinstall van de chipset drivers
- app. beheer de usb controller opnieuw laten installen
- SP2 opnieuw geinstalleerd.
- drivers handmatig aanwijzen.
- nog even contact gehad met HP chat op de website maar deze konden ook niks verzinnen als alleen de chipset drivers opnieuw te installeren.
Als ik verborgen app. weergeven doe in app. beheer dan krijg ik een " ! " bij
Stuurprogramma's die niet pnp zijn --> serial.
Als ik deze open en probeer te starten dan gaat het niet. Heb eigenlijk geen idee of deze van invloed is op de usb.
Er staat nog wel spanning op de poorten want als ik een usb hub erop aansluit dan gaan de lampjes daarop keurig branden. Als ik daar mn usb stick instop begint het lampje daarop te knipperen maar hij ziet hem vervolgens niet. Stop ik mn usbstick rechtstreeks op de pc dan knippert hij niet.
Verder heb ik ook geen unknown devices in het app. beheer...
Ik heb werkelijk geen flauw idee meer iemand nog een suggestie ??
De setup is van een standaard XP home cd gedaan ipv het rescue image.
Na verschillende topics gelezen te hebben heb ik het volgende allemaal geprobeerd:
- Herinstall van de chipset drivers
- app. beheer de usb controller opnieuw laten installen
- SP2 opnieuw geinstalleerd.
- drivers handmatig aanwijzen.
- nog even contact gehad met HP chat op de website maar deze konden ook niks verzinnen als alleen de chipset drivers opnieuw te installeren.
Als ik verborgen app. weergeven doe in app. beheer dan krijg ik een " ! " bij
Stuurprogramma's die niet pnp zijn --> serial.
Als ik deze open en probeer te starten dan gaat het niet. Heb eigenlijk geen idee of deze van invloed is op de usb.
Er staat nog wel spanning op de poorten want als ik een usb hub erop aansluit dan gaan de lampjes daarop keurig branden. Als ik daar mn usb stick instop begint het lampje daarop te knipperen maar hij ziet hem vervolgens niet. Stop ik mn usbstick rechtstreeks op de pc dan knippert hij niet.
Verder heb ik ook geen unknown devices in het app. beheer...
Ik heb werkelijk geen flauw idee meer iemand nog een suggestie ??