[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 16:40 ]
Welkom op Tweakers maar je ervaring is redelijk overeenkomstig de meldingen in http://tweakers.net/shopreview/156/alternate-nederland.html
Erg vervelend maar toch; lijkt algemene werkwijze bij betreffende zaak om niet altijd even zorgvuldig te werken.
Erg vervelend maar toch; lijkt algemene werkwijze bij betreffende zaak om niet altijd even zorgvuldig te werken.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dan sla je 't op in 'n Word-document en wacht 't eventjes af ofzo...
Omdat ik niet nog 2 jaar kan wachten, heb ik alvast de auto van m'n vader geleend om te rijden

Omdat ik niet nog 2 jaar kan wachten, heb ik alvast de auto van m'n vader geleend om te rijden

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Helaas, voor ervaringen is de Shopreview bedoeld. Dat je daar nog niet kan posten is nog geen vrijbrief om je gal dan maar elders te spuienVerwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:23:
Omdat ik nog geen 2 weken bij tweakers zit kan ik nog geen post plaatsen bij de Shopreview sectie. Daar ik mijn frustratie er toch uit wil typen doe ik dat hier maar even, als dat niet erg is.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Sorry. Ik zal een kopie van het bericht zo gauw ik daar kan posten in zetten. Wat mij betreft kun je dan het bericht hier verwijderen.
Wat een typische reactie weerCLB schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:26:
Dan sla je 't op in 'n Word-document en wacht 't eventjes af ofzo...![]()

@ TS: stuur dit topic eens door een Alternate, misschien helpt dat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 16:44 ]
En de Shopreview is niet bedoeld als pressiemiddel, maar als een plaats om ervaringen te delen. Dat is juist een van de redenen dat je niet "ff snel kunt registreren om een Shopreview te plaatsen"hello_moto schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:39:
@ TS: stuur dit topic eens door een Alternate, misschien helpt dat.
[ Voor 15% gewijzigd door Yoeri op 03-12-2007 16:41 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 16:43 ]
T60P Widescreen
Zoals hierboven al is gezegd, is voor reviews de Shopreview en is de Shopreview geen pressiemiddel.
Dus dit topic gaat dicht.
Dus dit topic gaat dicht.
Verwijderd
We hebben de ShopReview niet voor niets. We willen graag zoveel mogelijk ervaringen daar centraliseren zodat een zo gedetailleerd mogelijk beeld op een plek terug te vinden is. Dit topic gaat dan ook op slot.
Natuurlijk is je ervaring tezijnertijd van harte welkom in de Shop Review. Houdt wel rekening met de zaken in de FAQ; zo is het bijvoorbeeld de bedoeling enkel afgeronde ervaringen te plaatsen.
Natuurlijk is je ervaring tezijnertijd van harte welkom in de Shop Review. Houdt wel rekening met de zaken in de FAQ; zo is het bijvoorbeeld de bedoeling enkel afgeronde ervaringen te plaatsen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.