Mening gevraagd..

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2025
Wat denken jullie van deze multimedia/game pc?

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/8022/azertyjl4.png

Ik wil hem natuurlijk gebruiken voor dagelijks/schoolwerk, maar games als Call of Duty 4 e.d. wil ik er fatsoenlijk op kunnen spelen.

Allereerst vraag ik jullie mening er over, en ik heb nog een paar andere vragen:
- Is de DVD brander stil, en brandt ie kwalitatief goed? De ene site zegt luidruchtig maar goede kwaliteit, de andere weer andersom.
- Is de voeding goed/genoeg, 12V lijn en W? heb namelijk niet echt ervaring met Thermaltake

Succes ;)

P.S. Ik hoef geen overclockmonstercooling, de fsb til ik gewoon een beetje tot hij met het geheugen 1:1 loopt, dat is wel genoeg ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is er nu anders in CSL? ?

Welkom op GoT trouwens, maar dit soort topics zijn niet helemaal de bedoeling.

Misschien iets meer onderbouwing waarom je elk onderdeel gekozen hebt?

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2007 15:48 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Svennetjee
O sorry, ja ben nieuw heb nog niet alles doorgelezen ;) Waar kan ik dit topic wel neerzetten of kan het verplaatst worden??

EDIT:
Harddisk: Cache 16MB, reviews gelezen: leek erg stil
Processor: Snelle C2D voor goede prijs, overclockpotentieel
Moederbord: Had eerst de ASUS P5K gekozen, maar bij nader inzien toch maar deze genomen om de DDR3 ondersteuning
Videokaart: 8800GT hoeft denk ik neit zoveel uitleg ;) De OC-edition genomen omdat ik voor meer performance een tientje extra betaal. En kwam goed uit test van hardware.info.
Proc. Cooler: Goedkoop en stil, boxed cooler schijnt luidruchtig te zijn en aangezien ik niet zo in ben voor een straaljager...
Voeding: Tsja ik zit al een tijdje te kijken naar een goede voeding. Deze lijkt me wel een goede prijs/kwaliteit verhouding, 500W en goede reviews.
Kast: Mooie kast, niet te duur, goede reviews.
DVD-RW: Heb gelezen goede brandkwalliteit en stil, maar ben ik niet zeker over..
Geheugen: PC6400 natuurlijk, CAS4..

Met goede reviews bedoel ik die van hier, op azerty.nl en hardware.info ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Svennetjee op 03-12-2007 16:11 ]

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-01 13:23
Je zou ook voor een Antec Sonata III kast kunnen gaan, Antec voedingen hebben geen al te beste reputatie maar ik heb de afgelopen maanden al 5 systemen met deze kast in elkaar gezet, waarvan geen enkele problemen opleverde.

Ik heb zelf een Centurion 5 gehad, en ik was daar maar matig tevreden over. Die Antec kastjes zitten praktischer in elkaar vind ik.

Van dvd writers heb ik niet zoveel verstand, mijn indruk is dat met de modellen van vandaag de kwaliteit eerder afhangt van de media waarmee je ze gebruikt. Qua geluidsproductie zijn de Samsungs wat stiller denk ik. Maar een dvd brander in actie is deze dagen de luidruchtigste component in een pc.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-01 21:15
Svennetjee schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:04:
O sorry, ja ben nieuw heb nog niet alles doorgelezen ;) Waar kan ik dit topic wel neerzetten of kan het verplaatst worden??

EDIT:
Harddisk: Cache 16MB, reviews gelezen: leek erg stil
Processor: Snelle C2D voor goede prijs, overclockpotentieel
Moederbord: Had eerst de ASUS P5K gekozen, maar bij nader inzien toch maar deze genomen om de DDR3 ondersteuning
Videokaart: 8800GT hoeft denk ik neit zoveel uitleg ;) De OC-edition genomen omdat ik voor meer performance een tientje extra betaal. En kwam goed uit test van hardware.info.
Proc. Cooler: Goedkoop en stil, boxed cooler schijnt luidruchtig te zijn en aangezien ik niet zo in ben voor een straaljager...
Voeding: Tsja ik zit al een tijdje te kijken naar een goede voeding. Deze lijkt me wel een goede prijs/kwaliteit verhouding, 500W en goede reviews.
Kast: Mooie kast, niet te duur, goede reviews.
DVD-RW: Heb gelezen goede brandkwalliteit en stil, maar ben ik niet zeker over..
Geheugen: PC6400 natuurlijk, CAS4..

Met goede reviews bedoel ik die van hier, op azerty.nl en hardware.info ;)
Volgens mij staat dat daar ook wel in ;) . Maar om je toch wat advies te geven: ziet er netjes uit, maar volgens mij is die koeler niet veel soeps. Check ook de levertijden/windows/assemblage.

• Svennetjee
Volgens mij staat dat daar ook wel in ;) . Maar om je toch wat advies te geven: ziet er netjes uit, maar volgens mij is die koeler niet veel soeps. Check ook de levertijden/windows/assemblage.
[/quote]

levertijd: maakt niet uit, als het maar niet langer dan een maand gaat duren :P
assemblage: doe ik zelf
windows: heb ik nog liggen :D

Ik zal eens even naar die cooler gaan kijken dan :P

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:22

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research (zoals gezegd in het topic, zoek hier en daar wat rond) en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.