Toon posts:

[DVD Decrypter] hoe te rippen?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gister iStudio 2 gekocht om DVD's te converteren naar iPod touch formaat, omdat er niks anders opzat. Eenmaal thuis installeer ik het programma en probeer een DVD te converteren, pakt hem niet. Volgens het bedrijf waarschijnlijk omdat ie beveiligd is. Dus ik download DVD Decrypter om de DVD te rippen, de beveiliging eraf te halen. Na 20 min. is ie klaar met rippen en probeer ik dat bestand te converteren, pakt ie ook al niet.

Waarschijnlijk moet ik van de DVD een gerippt bestand maken bestaande uit een VIDEO en AUDIO mapje, net zoals een normale DVD. Tot nu toe heb ik hem namelijk naar IFO gerippt. Alleen.. hoe doe je dit? Alvast héél erg bedankt! _/-\o_

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:11

Yucko

One clown to rule them all !

Mode --> File

oftewel, als DVD Decryptor opgestart is, op 'F' drukken ;)

Dan krijg je een VIDEO_TS en AUDIO_TS mapje

[ Voor 37% gewijzigd door Yucko op 03-12-2007 15:28 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
JaJoah schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:26:
Mode --> File

oftewel, als DVD Decryptor opgestart is, op 'F' drukken ;)

Dan krijg je een VIDEO_TS en AUDIO_TS mapje
En dan destination kiezen en decrypten maar?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:11

Yucko

One clown to rule them all !

Yup, mapje aanwijzen waar DVD naar geript moet worden (daar worden deze 2 mapjes geplaatst) en gaan met die banaan.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay