[Exchange2003] Out of office probleem

Pagina: 1
Acties:

• gnirts_modnar
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-12-2025
Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem, een van onze collega's is met zwangerschaps verlof en die heeft netjes haar out of office wizard gebruikt om haar emailtjes te laten kopieëren naar een gedeeld postvak van iemand anders. Dit blijkt niet te werken. Zelfs kopieëren naar een public folder werkt niet.

Het vreemde is echter dat het wel werkt als zij zelf wel aangemeld is en outlook actief is. Microsoft suggereerd zelf dat dit nodig is voor IMAP / POP3 regels, maar niet voor exchange mailboxen.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt in Outlook client-side rules en server side rules, op een of andere manier heeft je collega een clientside rule gebruikt (bijvoorbeeld door dat de rule niet server side uitgevoerd kan worden), kan je met die zoektermen al wat meer informatie krijgen? :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

gnirts_modnar schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:04:
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Voor zover ik weet is dit een client-rule en krijg je hierover zelfs een waarschuwing als je de rule instelt op je client; heb hetzelfde probleem gehad toen ik bepaalde mail op werk automatisch wilde laten verwijderen tijdens mijn vakantie.

Spuit 11; moet iets vaker op F5 drukken...

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2007 15:55 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat misschien een workaround (of oplossing) is, via de Exchange-properties in AD Users&Computers de mail laten forwarden. Wanneer er een kopie in de inbox wordt gelaten, dan wordt de OOF ook nog uitgevoerd meen ik.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:04

FreakNL

Well do ya punk?

Kan ook zijn dat het uitstaat op de server. Of hebben andere collega's er geen last van?

Denk er trouwens aan dat er ook een instelling is die ervoor zorgt dat het alleen werkt voor interne mail, ook zo'n tricky one. Denk je dat alles in-place is, je test het intern, maar vergeet het even te testen met bijv je hotmail of yahoo accountje...

^^
*Mental note voor iedereen die Exchange een keer gaat inrichten* ;)

[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 04-12-2007 22:01 ]