Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Lijst met gemiste oproepen op nieuwe DECT telefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Vorige week heb ik bij de mediamarkt een nieuwe Philips DECT telefoonset gekocht. (Basisstation met twee extra stations)

Het viel me na installatie op dat er in de 'gemiste' oproepen lijst wel 20 (mij niet bekende) nummers staan. Het kan nu zo zijn dat;

A. Dit écht allemaal onbekenden zijn die bij mijn telefonieprovider in een lijst zijn opgeslagen. Dit lijkt me stug.

B. Het toestel al gebruikt is. Ondanks de normale verpakking.

Nu heb ik het vermoeden dat dit het werk van de media markt is. Het viel me bij het uitpakken al op dat de toestellen niet in plastic zaten. Kan dit nu zomaar? Ik vind het geen fijn idee dat ze me een gebruikt product verkopen voor dezelfde prijs als een nieuw product. Bovendien weet ik niet of er wat mee aan de hand is en vind het onhygienisch.

Kan de media markt dit zomaar doen? Het zijn allemaal gebelde nummers in dezelfde regio, dus het is aannemelijk dat het toestel eerder in de regio verkocht en gebruikt is.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24

Bosmonster

*zucht*

Terugbrengen?

Ik zou het niet hoeven, wie weet wat er mee gebeurd is.

(je koopt een nieuw product, geen tweedehands product)

[ Voor 97% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2007 15:04 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je moet begrijpen dat MediaMarkt natuurlijk niet elk product wat retour komt weg gooit. Dat apparaat zal worden nagekeken, en eventueel na een retourtje reparateur weer worden verkocht.

Dat weet je, dat zal altijd en overal gebeuren.

Toch, MediaMarkt zal er wel voor moeten zorgen dat het toestel weer functioneerd alsof `ie nieuw is en zo moet het er ook uitzien.

Als jij niet tevreden ben,t wat te begrijpen valt, moet je gewoon terug gaan en `m omruilen. Kijk bij je nieuwe wel even of `ie in het plasticje zit.

Voor de rest heeft dit eigenlijk geen discussiewaarde en `t heeft ook niet echt veel met PSGG te maken (alleen dat het product een telefoon is), dus sluit ik dit topic maar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.