Beste Tweakers,
Voor mijn afstudeerproject heb ik een website met content management systeem moeten ontwikkelen voor een bedrijf.
Nu kwam ik er laatst achter dat de website niet goed wordt weergegeven in Internet Explorer 6. Ik had hem getest op IE7, Firefox, en op een mac met Firefox en Safari.
Voor de mensen met IE7 en IE6 kunnen het probleem hieronder gewoon zien:
http://213.10.216.43/marcdelemarre/
Voor de mensen met alleen IE7, de DIV waarin de groote plaatjes staan (met slogan, ijskoud de beste), staat onder het menu, ipv ernaast.
Eerst dacht ik dat een div te breed was waardoor hij hem naar beneden verplaatste, maar na een div in te korte bleek dat dit het niet was. Vervolgens heb ik een margin-left toegevoegd, maar hierdoor komt hij ook niet te staan naast het menu.
Iemand een idee?
Code:
Voor mijn afstudeerproject heb ik een website met content management systeem moeten ontwikkelen voor een bedrijf.
Nu kwam ik er laatst achter dat de website niet goed wordt weergegeven in Internet Explorer 6. Ik had hem getest op IE7, Firefox, en op een mac met Firefox en Safari.
Voor de mensen met IE7 en IE6 kunnen het probleem hieronder gewoon zien:
http://213.10.216.43/marcdelemarre/
Voor de mensen met alleen IE7, de DIV waarin de groote plaatjes staan (met slogan, ijskoud de beste), staat onder het menu, ipv ernaast.
Eerst dacht ik dat een div te breed was waardoor hij hem naar beneden verplaatste, maar na een div in te korte bleek dat dit het niet was. Vervolgens heb ik een margin-left toegevoegd, maar hierdoor komt hij ook niet te staan naast het menu.
Iemand een idee?
Code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| #container {
width: 780px; /* using 20px less than a full 800px width allows for browser chrome and avoids a horizontal scroll bar */
background: #FFFFFF;
margin: 0 auto; /* the auto margins (in conjunction with a width) center the page */
border: 0px;
text-align: left; /* this overrides the text-align: center on the body element. */
}
#navcontainertop
{
padding: 10px 20px 10px 0px;
height: 35px;
width: auto;
}
#navcontainermain {
float: left;
width: 268px;
height: 324px;
background: #ffffff url(../images/menubackground.jpg);