Toon posts:

360 + VGA Kabel geluids probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Mijn probleem is als volgt.

Ik heb mijn xbox 360 op mijn samsung 226BW scherm aangesloten met de VGA kabel en daarbij heb ik de rode en de witte kabel met dat adaptertje aangesloten op de line in van mijn geluidskaart.

Afbeeldingslocatie: http://www.maplin.co.uk/images/Full/44057i0.jpg

maar als ik nu het geluid afspeel op mijn senheiser koptelefoon krijg ik alleen aan de linkerkant geluid en dit is alleen bij de xbox want als ik bijvoorbeeld een film kijk hoor ik wel aan 2 kanten geluid iemand een idee hoe dit kan?

en als 2e wilde ik nog vragen of er ook losse kaartjes zijn om een optische ingang te maken op je pc want ik heb nu alleen een optische uitgang op mijn moederbord zitten en die kan je volgens mij niet gebruiken als input kanaal toch?

alvast bedankt

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:29
Heb je al eens een paar keer aan dat connectortje gedraaid? Soms wil dat namelijk wel eens niet helemaal goed zitten en daardoor alleen maar mono-signaal uitgeven. Of dat je hem net tot een *click* iets verder door moet duwen.

En is het niet zo dat optische aansluitingen altijd zowel input als output geschakeld kunnen worden via het configuratiebeheer van je kaart?

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik dus niet ik heb wel een optische ingang op me MoBo ik heb namelijk de P5W DH Deluxe misschien weet iemand hier of dat mogelijk is?? ik heb inderdaad al geprobeerd om aan het connectortje te rammelen en heb hard gedrukt erop maar hij gaat er echt niet verder in heel vreemd. ik vroeg me dus af of dat wel kan op deze manier??
zou die het normaal wel zo moeten doen dan?