[XP/Vista] Leuke windowsgeluidjes

Pagina: 1
Acties:

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:32
Beste GoTters,

Geen idee waar dit thuishoort, ik gok hier.

Ik zat zo eens te denken om een kleine compilatie samen te stellen met de leukste geluidjes voor Windows. Ik heb bijvoorbeeld als opstart geluid "Goeiemoggel!" En als reminder in Outlook ben ik op zoek naar de sample "Hoe is het met de bandjes?" van die reclame van 3VO, Debbie Doek. (voor de dagelijkse Back-up tapes) ;)

Zou het nou niet leuk zijn als we met elkaar een lijstje maken met leuke geluidjes voor Windows? Hoeft niet persé ergens aan gerelateerd te zijn, zolang het maar (als je windows meerdere geluiden gebruikt) één thema bevat. Niet dat je dus allerlei verschillende leuke dingetjes hebt wat niet met elkaar samenhangt.
Of iets dergelijks. Als iemand een beter idee heeft hoor ik dat ook graag.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik vrees dat op de meeste van dergelijke geluidjes toch een soort van Copyright rust, waardoor ze niet verspreid mogen worden...

Ik heb overigens slechts één geluid ingesteld, en dat is "Mail, motherf*cker!" bij het ontvangen van een nieuwe e-mail :P (Uit de film Eurotrip ja).

[ Voor 37% gewijzigd door CodeCaster op 03-12-2007 12:06 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 16:15
Voor dat Critical geluid kan je misschien Stop! Hammertime van MC Hammer gebruiken ;)

Hail to the king baby!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:32
urk_forever schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:54:
Voor dat Critical geluid kan je misschien Stop! Hammertime van MC Hammer gebruiken ;)
Juist! Dat bedoel ik dus.
Je hoeft niet direct te linken naar het geluid in kwestie, gewoon het idee is goed genoeg. Het zoeken laten we aan de mensen zelf over.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 16:15
Of het geluidje van nieuwe e-mail in Windows het geluid van Koos de Boswachter/Anton Gleuf gebruiken ("Jantooooon Gleufs Postaaaa!") :D

Hail to the king baby!