Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
en wat heb je - behalve je eigen topic - op Google allemaal al gevonden?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Native VPN? Het enige waar je tegenaan kunt lopen is dat in Vista een paar van de minst veilige handshake prototcollen niet langer beschikbaar zijn.
Zoals je zelf al ziet aan de hand van je query helemaal geen ene drol, maar bedankt voor je nuttige reply.Brahiewahiewa schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:59:
en wat heb je - behalve je eigen topic - op Google allemaal al gevonden?
@Jazzy, ik snap niet wat je bedoelt, mijn vraag gaat over Vista en Cisco en of de VPN functie van Vista hier mee samen kan werken, dus niet of Vista nou wel of niet native VPN heeft, dat wist ik al..
Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!
Sorry, maar je vraagstelling blinkt niet uit door duidelijkheid.Naatan schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:24:
@Jazzy, ik snap niet wat je bedoelt, mijn vraag gaat over Vista en Cisco en of de VPN functie van Vista hier mee samen kan werken, dus niet of Vista nou wel of niet native VPN heeft, dat wist ik al..
Je zegt 'ik krijg het niet aan het werk', daar kan ik niets mee dus ik neem maar aan dat je Cisco device geconfigureerd is voor MS-CHAPv1. Dat is een veel voorkomend probleem namelijk.
Maar geef anders eens wat meer informatie. Wat voor verbinding probeer je op te bouwen en wat gaat er mis? Welke foutcode? Als je hem opbouwt vanaf Windows XP, welke info heb je dan over de gebruikte protocollen?