wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 03-12-2007 12:35 ]
Verwijderd
(Nou wilde wij VIrtual Machine Manager 2007 uitproberen en er Windows 2003 64 bit images erop laten draaien, maar dat lukt ons niet. bij VMM 2007 kan je naleijk ene processor kiezen, en daar zitten ook 64 bit processoren tussen, maar toch blijf ik de melding krijgen bij het begin van me windows installatie dat de processor geen 64 bit is.)
Verwijderd
dat klopt.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:55:
neej, uit zijn bericht maak ik op dat de 2005 live draaid en er gebruik gemaakt wordt van een test omgeving met 2007
maar het probleem is waarschijnlijk al opgelost. Virtual Machine manager runt nog op de oude VrittualServer 2005 SP1 software. Omdat die nog geen 64 bit aankan, gaat het nooit werken
Verwijderd
http://technet.microsoft.com/en-gb/scvmm/bb871039.aspx
En aangezien 64 bit pas mogelijk wordt in windows 2008...Q. What virtualization platforms does the Virtual Machine Manager run on?
A. Virtual Machine Manager 2007 manages installations running on Virtual Server 2005 R2 and R2 SP1. The next release of Virtual Machine Manager will support Windows Server virtualization running with Windows Server 2008 and also VMware ESX servers.
Maar dan werkt het ook als een treinVerwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:27:
Klopt, dat staat ook in de FAQ:
http://technet.microsoft.com/en-gb/scvmm/bb871039.aspx
[...]
En aangezien 64 bit pas mogelijk wordt in windows 2008...
ja, maar ik vind het ietsje te riskant om nu al windows 2008 op een live servers te gebruikensanfranjake schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:00:
[...]
Maar dan werkt het ook als een trein* sanfranjake heeft de november ctp al even mogen proberen ergens
Let wel dat je momenteel met de RC nog aantal patches moet installeren voordat de hyper-V role beschikbaar is.
Weet je dat heel zeker? volgens mij is een x64 doos met VT voldoende, showt ie gewoon in "add roles"mutsje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:09:
dat zou ik met een rc versie ook niet gaan doen. Dat microsoft het doet om hun eigen product de wereld in te promoten en ondertussen alle bugs er uit probeerd te halen is hun probleem
Let wel dat je momenteel met de RC nog aantal patches moet installeren voordat de hyper-V role beschikbaar is.
je moet idd 2 patches uitvoeren om hyper-v zichtbaar te krijgen in je role list.sanfranjake schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:35:
[...]
Weet je dat heel zeker? volgens mij is een x64 doos met VT voldoende, showt ie gewoon in "add roles"
c:\windows\wsv staan die 2 patches
dat heeft ms express gedaan zodat niet elke no brainer gelijk hyper-v gaat installeren op zijn/haar server. hyper-v wil je namelijk niet installeren op een een domaincontroller bv (kan ook niet, je krijgt direct een bsod als je dat doet
* Zwelgje heeft thuis een dedicate machine draaien met Hyper-V voor productiewerk
[ Voor 7% gewijzigd door Zwelgje op 05-12-2007 16:26 ]
A wise man's life is based around fuck you