Ik heb vorige week een laptop opnieuw geinstalleerd. Hiervoor heb ik de Dell recovery cd's gebruikt. Nu heb ik de laptop geupdate met Windows update en de nieuwste drivers van de Dell website. Alles werkt naar behoren maar de laptop sluit niet af en wil niet herstarten.
Het logboek geeft geen enkele (fout)melding. Ik heb alle niet benodigde services uitgeschakeld en zo is wat zitten proberen. Dit helpt niets. Ik heb in de bios alles bekeken en vergeleken met een zelfde machine maar ook is geen verschil. Power management staat op de standaard "laptop/draagbaar" modus maar heeft verder weinig configmogelijkheden.
Wanneer de laptop afgesloten of herstart wordt sluit deze alle vensters af en zie ik enkel nog de achtergrond met de muiscursor. Er is dan geen schijfactiviteit meer en de laptop reageert niet meer op het toetsenbord. De muis en touchpad doen het nog wel. Uitzetten moet nu met de powerknop.
Heeft iemand enig idee hoe het beestje hier vanaf komt?
Het gaat om een Inspiron 6400 met Windows XP home ed.
Heb dit gevonden op de MS site: User Profile Hive Cleanup Service
http://www.microsoft.com/...470E2F3582&displaylang=en
Maar dit maakt geen verschil.
Het logboek geeft geen enkele (fout)melding. Ik heb alle niet benodigde services uitgeschakeld en zo is wat zitten proberen. Dit helpt niets. Ik heb in de bios alles bekeken en vergeleken met een zelfde machine maar ook is geen verschil. Power management staat op de standaard "laptop/draagbaar" modus maar heeft verder weinig configmogelijkheden.
Wanneer de laptop afgesloten of herstart wordt sluit deze alle vensters af en zie ik enkel nog de achtergrond met de muiscursor. Er is dan geen schijfactiviteit meer en de laptop reageert niet meer op het toetsenbord. De muis en touchpad doen het nog wel. Uitzetten moet nu met de powerknop.
Heeft iemand enig idee hoe het beestje hier vanaf komt?
Het gaat om een Inspiron 6400 met Windows XP home ed.
Heb dit gevonden op de MS site: User Profile Hive Cleanup Service
http://www.microsoft.com/...470E2F3582&displaylang=en
Maar dit maakt geen verschil.
[ Voor 11% gewijzigd door marccom op 03-12-2007 11:34 ]
Whoop!