DRAM timing is too tightly so reload timing.

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Quaestrixjazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05-2025
Hallo Forum,

Elke keer als ik mijn pc aanzet wil hij niet opstarten, de HDD led blijft aan, ik hoor getik maar de monitor blijft zwart. Pas als ik de aan/uit knop gebruik achter op de pc wil hij opstarten maar eerst krijg in deze melding:

"DRAM timing is too tightly so reload timing. Press any key to continue"

Vervolgens start hij op en lijkt alles normaal.

Systeem: Mobo: MSI 875P NEO, P4 3.0 Ghz, 1GB , Windows XP SP2

wie kan mij helpen?

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Tjha.... Gewoon je RAM timings wat hoger zetten lijkt me? Of zie ik iets over het hoofd :?

Je kan natuurlijk ook even een bios resetje doen, meestal staan je dan gewoon goed of optimaal. Een beetje meer informatie zou ook handig zijn, welk boardje en vooral welk geheugen heb je in je computer zitten, en wat zijn de standaard timings daarvan?

[ Voor 59% gewijzigd door Tomfish op 03-12-2007 10:29 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik krijg echt bulten informatie als ik zoek naar "DRAM timing is too tightly so reload timing"

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Inderdaad geheugen timings wat losser, lees hoger. Cas2 op cas2.5 of cas3, etc etc

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geweldig staaltje Engrish...

Los daarvan:
wie kan mij helpen?
GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. Het is hier dus nadrukkelijk geen helpdesk en deze topicstart toont veel te weinig eigen inzet. Begin eens met eerdere topics hierover te zoeken en je in te lezen in de materie (PMG FAQ en dan vooral RAM FAQ)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.