Probleem PS3 en Chello

Pagina: 1
Acties:

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Even een probleempje,

Ik heb een PS3 en problemen met het downloaden. Ik kan bijvoorbeeld demo's en patches wel downloaden op mn ps3 maar met het installeren geeft hij een foutmelding. Code weet ik niet zo uit mijn hoofd.

In eerste instantie ging ik er vanuit dat het aan de ps3 lag omdat ik op de 360 probleemloos demo's kan downloaden. Dus ik heb een nieuwe gehaald in de winkel. En de nieuwe geeft precies hetzlefde probleem. Dan ga je denken of je mischien toevallig twee ps3 consolles hebt die heel toevallig hetzelfde probleem hebben. Al het downloaden van films, muziek en demos op de 360 gaan immers goed.

Ik heb vervolgens de ps3 bij een vriend aangesloten en daar gaat het downloaden van demo's wel goed. Ik kan ze vervolgens ook zonder problemen installeren.

Zou het kunnen zijn dat de ps3 niet goed goed omgaat met packet loss en dat de 360 dat wel doet? Kan het zijn dat de verbinding naar de servers vanuit chello niet zo goed is?

Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet. Als ik de ps3 direct op de kabelmodem aansluit dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.