Foto 1 valt een beetje uit de toon vanwege zijn abstractie, maar ik vind hem wel de meest aansprekende uit de serie qua compositie/originaliteit.
If it ain't broken, don't fix it
Je hebt gelijk. Ik heb alles geschoten met een Ev compensatie van -0,3 of -0,7 en meestal bij stockphotografie zit ik in de plus. Ik deed dat om een beetje de donkere dagen weer te geven, maar mischien missen ze idd de sprankeling die ze wel nodig hebben. Ik zal er nog eens over na denken.andere bewerking mischien.BiX schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:32:
Mooi, qua compositie en ze zijn ook best scherp. Maar ik vind ze ontzettend donker. Foto 2 en 4 hebben zelfs onderbelichte (dus maximaal zwarte) stukjes erin zitten, en de rest van de foto hangt tegen het donkere aan. Dat vind ik erg jammer, want daardoor wordt het ene beetje een "verlegen" plaatjes, alsof het niet een beetje mag glinsteren.
Verwijderd
Verder zijn het natuurlijk mooie fotos, vooral de "rode"
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 01:10 ]
Verwijderd
Daarnaast vroeg ik me af of dat nu nog wat oplevert zo'n account op een stocksite?
Verwijderd
Ik heb genoeg champagne geschonken in mijn leven om het verschil meteen te zien....Buur75 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 01:16:
Je had er niet bij moeten vertellen dat het Spa Appel is
Canon EOS 60D + 24-105mm f/4 L + 70-200mm f/4 L + 430EX II
Ik heb alle fotos opgestuurt maar niet alles is geaccepteerd.
Geaccepteerd:
1,2,3,4,6,8
Dus de 2 kerstmannen 5 en 7 niet..wel jammer, want 5 vind ik zelf erg mooi. 5 was niet scherp volgens de site en 7 had de verkeerde witbalans
Op dit moment is 4 al 3x gedownload en de rest 1x
Veel verdien je niet met microstock, als hobbyist denk ik zo'n 75 dollar in de 2 maand.
Mocht je meer intresse hebben, mail me dan ff persoonlijk...daarvoor is het forum niet
Verwijderd
Verwijderd
Geen probleem!Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:56:
Als je 't goed vind gebruik ik nr 1 als achtergrond van mn telefoon
tja...als je eens wist wat voor trucjes worden uitgehaald in de voedsel fotografieVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:29:
Vergeet trouwens niet dat bij gekoelde champagne de glazen vrijwel meteen beslagen.Ook daarom zijn veel fotos niet realistisch, dacht ik gister aan toen ik een flesje van 115 euro in moest schenken....
[ Voor 50% gewijzigd door Frank|A op 12-12-2007 16:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Voor sommige auto's en shoots is dat daadwerkelijk een pré... Voor glazen daarentegen ben ik 't er mee eens dat die er zo schoon mogelijk uit moeten zien...Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:03:
@ rscmit: Dat is miss dan wel de realiteit maar toch op een foto ziet het er natuurlijk mooier uit als de glazen mooi helder zijn... anders zouden er hele autoshoots komen met auto's die onder de modder zitten