Toon posts:

V-sync problemen met Timeshift demo PS3

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb net de timeshift demo gedownload en bemerkte wel heel veel v-sync problemen echt 6 of meer stukken die uit elkaar getrokken werden. Had dit ook al gezien met de heavenly sword demo gelijk in het begin als je naar de waterval kijkt in de verte en met de unchartered demo.

Nou is mijn vraag ligt dit aan de spellen, het feit dat het demo's zijn, de ps3, mijn tv (Panasonic 42py70) of aan een instelling die ik nog niet heb kunnen vinden? Heb ook ff oblivion geprobeerd vanaf mijn pc geen v-sync probleem als v-sync op "on" zet. Oh met motorstorm zie ik het ook maar hier heel weinig dit is geen demo.

Verwijderd

Zulk soort opmerkingen kun je voortaan beter achterwege laten. Ze voegen niets toe en zorgen alleen maar voor irritatie.

[ Voor 90% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2007 15:53 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Heeft de 360 wel standaard V-sync dan?

Persoonlijk zou het 'tearing' mij ook mateloos irriteren.

Ik draai altijd met V-sync aan op de PC, want zonder vind ik het echt niet om aan te zien (en krijg er ook koppijn van al die beelden half door elkaar).

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 03-12-2007 13:32 ]

Verwijderd

Dit is een technische kwestie -> Spielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

Topicstarter
@ Terr, Ja je hebt helemaal gelijk
@ Mentinall. Uhh wat bedoel daarmee mag ik niet op een forum mijn problemen posten? Kijk dat ie niet op de goede plaats staat kan gebeuren, kan je gewoon zeggen of een mod vragen om het te veranderen. Snap niet wat voor irritatie dit op kan wekken, of zie jij tearing alleen als je er weer iets over gelezen hebt? En hoezo voegt dit niks toe; als iedereen zijn mond zou houden zal er niks aan veranderen als iedereen het internet vol zet met v-sync problemen met de PS3 zullen sony en game-developpers er toch meer op gaan letten dat het niet meer voorkomt denk je ook niet?

Maar dit is dus blijkbaar een bekend probleem, vreemd want ik heb hier nog nooit eerder wat over gehoord of gelezen, komt zeker om dat niet iedereen dit ziet/opmerkt of zich er aan ergert. En ja waarom heb je niet net als bij pc spellen een v-sync optie? En wat veroorzaakt precies deze problemen? Komt het omdat de videokaart het dan net niet trekt ofzo?