Ik zit (voor iemand anders) te dubben over een te kiezen 32" LCD TV.
Ik weet er redelijk wat van af, maar misschien vinden jullie het leuk om met me mee te denken:)
Het moet dus een 32" zijn, HD Ready is voldoende, design is ook een punt voor degene die hem wilt kopen en dat alles voor max. 1000 euri.
Ik ben op deze drie uitgekomen. Dit doormiddel van specs en reviews, maar ook door eigen kijkervaringen (nog wel het meest doorslaggevende eigenlijk!).
JVC LT-32P80B (800,- laagste i-net prijs)
+ Over het algemeen goed beeld
+ Mooi design
+ 100 HZ (al ben ik daar zelf sceptisch over)
+ Draaivoet (geloof ik)
Sony KDL-32S3020 (800,- laagste i-net prijs)
+ Heel strak en gedetailleerd beeld (één van de betere 32" beelden op het moment imo)
+ Super contrast (dan heb ik het niet over de fabriekswaarde maar eigen beleving)
- Niemand is echt over het geluid te spreken (zelf nog niet getest)
- Geen draaivoet
Philips 32 PFL 7862D (980,- laagste i-net prijs)
+ Mooiste design van de drie imo
+ Specs v.d. duurdere (ambilight) Philips series, alleen zelf geen kijkervaring mee!
+ Draaivoet
- Een stuk duurder dan de andere twee
Wat vinden jullie?
Ik weet er redelijk wat van af, maar misschien vinden jullie het leuk om met me mee te denken:)
Het moet dus een 32" zijn, HD Ready is voldoende, design is ook een punt voor degene die hem wilt kopen en dat alles voor max. 1000 euri.
Ik ben op deze drie uitgekomen. Dit doormiddel van specs en reviews, maar ook door eigen kijkervaringen (nog wel het meest doorslaggevende eigenlijk!).
JVC LT-32P80B (800,- laagste i-net prijs)
+ Over het algemeen goed beeld
+ Mooi design
+ 100 HZ (al ben ik daar zelf sceptisch over)
+ Draaivoet (geloof ik)
Sony KDL-32S3020 (800,- laagste i-net prijs)
+ Heel strak en gedetailleerd beeld (één van de betere 32" beelden op het moment imo)
+ Super contrast (dan heb ik het niet over de fabriekswaarde maar eigen beleving)
- Niemand is echt over het geluid te spreken (zelf nog niet getest)
- Geen draaivoet
Philips 32 PFL 7862D (980,- laagste i-net prijs)
+ Mooiste design van de drie imo
+ Specs v.d. duurdere (ambilight) Philips series, alleen zelf geen kijkervaring mee!
+ Draaivoet
- Een stuk duurder dan de andere twee
Wat vinden jullie?